Wie wil me helpen met samenstellen van een pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ocirina

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2006
Goede avond,
Ik heb besloten een nieuw pc te kopen, nu het volgende.
Ik weet echt NIET wat ik moet kopen? Ik weet wel exact wat alles is enz.
Maar of het samen werkt met elkaar etc. Graag koop ik via alternate.nl ofzo.
Wat ik er in wil hebben is als volgt;
  • 6-8 gb ram geheugen
  • i5-i7 processor
  • 1 tb harde schijf+ een ssd voor windows 7 en office
  • 1 gb grafisch geheugen(met HDMI)
  • Windows 7 professional/ultimate
  • Mooi DRAADLOOS toetsenbord
  • Mooi moederbordje wat naatloos samen werkt met de rest.
  • DVD of BLU-RAY brander.
  • Alles voor ongeveer voor 1000 euro.

Zou je deze vragen nog even willen beantwoorden:

Doel - Wat wil je met de pc gaan doen? Gamen/Beeldbewerking/Videobewerken/Internet+Email Anders, Nl.
Hoe belangrijk is stilte? - Onbelangrijk/Enigszins belangrijk/Heel belangrijk
Assemblage (het in elkaar zetten van de onderdelen) - Moet de winkel de hardware voor je assembleren of ga je dit zelf doen?

Goedemorgen,

Bij deze even een opzetje komt vanzelf meer;) zie bijlage

Bijlagen

• intel I7 1156.PNG
    intel I7 1156.PNG
    86,4 KB · Weergaven: 25
Ik wil hem gewoon voor multimedia doeleinden gebruiken. Ik heb graag wel dat hij erg stil is, omdat ik de pc voor een langere tijd aanlaat. ik vind btw je opzetje wel mooie maar de ram mag naar 8 gig en de processor ook naar i7. windows 7 premium is gewoon goed of kan ik beter voor de ultimate gaan die 40 euro maakt nu ook niet meer uit. assemblage kan ik zelf als het nodig is, maar het is een zakelijke aankoop. mvg

Laatst bewerkt:
Laat ik ook maar eens even een duit in het zakje doen ;)
http://azerty.nl/winkelmandje/winke...225309]=1&product[230038]=1&product[226359]=1

Heb er nu een i7 in zitten, maar dan heb ik wel de SSD weg moeten laten om binnen budget te blijven. Of je werkgeheugen en de grafische kaart moeten een stap omlaag, dan red je het ook net.

En Windows 7 Professional / Ultimate kan ook nog, maar of je er echt meerwaarde van hebt?
http://windows.microsoft.com/nl-NL/Windows7/products/compare
Met Professional krijg je er t.o.v. home premium een XP modus en backup functionaliteit bij. Bij de ultimate versie komt er nog beveiling en 35 extra talen bij. Hoogstens de XP modus is interessant, voor beveiliging zijn er volgens mij wel interessantere alternatieven dan Bitlocker. Zelfde geldt voor de backup functionaliteit.. En die 35 talen? Tjah...

Laatst bewerkt:
Goedemiddag,

Was vanmorgen nog niet wakker was in de veronderstelling dat ik een I7 er in had:o:o
Ik zou de os gewoon bij home premium houden .
En verder lijkt mij het systeem dat ronald89 geeft een prima syteem maar de ts moet even aangeven of er nog aanpassingen bij of af moeten.

Ziet er goed uit!
Nja ik lijkt nu wel iemand die comandeert ofzo, maar je mag ook best over de duizend euro heen, als je 120gb aan ssd erin kunt doen nog? En waarom is deze 8gb kit duurder dan die van corsair?
mvg

Hoi,

Met een 120 gig ssd ga je dik over de 1000 heen zie hier is aan jouw en de ocz geheugen is duurder omdat hij waarschijnlijk wat luxer er uit ziet en ander merk maar qua snelheid is hij het zelfde

Hoi,

Dan ziet het plaatje er zo uit zie bijlage.

Bijlagen

• I7 met ssd.PNG
    I7 met ssd.PNG
    86,1 KB · Weergaven: 23
Goede avond,
Dankje voor je hulp ik ga jou samenstelling aanschaffen met wat extratjes nog.
Ik ben jullie erg dankbaar!:thumb:

Goedemorgen,

Prima succes met de aankoop:thumb::thumb:

@gdscei denk dat je op deze doelt tel daar eens een os , ssd en een toetsenbord bij dan zal je boven zijn budget uitkomen maar is zeker een optie maar dat is even aan de Ts-er
dan zou het plaatje er zo uit zien zie bijlage waarbij zeggende heb niet de prijzen gecontroleerd uit de link van Gdscei

Bijlagen

• 4launch.PNG
    4launch.PNG
    49,6 KB · Weergaven: 17
Laatst bewerkt:
offtopic
@modag
4launch heeft ook een doorstuur mogelijkheid voor het winkelmandje
waarom gebruik je die niet? niet slecht bedoelt...

Hoi,

Och ja kan ook inderdaad maar is maar wat je gewent ben maar let op de volgende keer:d:d :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan