Wie wil voor mij een programmatje schrijven?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Philippe7

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 jul 2011
Hi,

Wil is zo handig met VB om een programmatje.exe voor mij te schrijven?

Dit Programmatje.exe moet 3 bestanden (excel, html) kunnen uitpakken die in in dat programmatje meegeleverd worden. Daarnaast moet dat Programmatje.exe een startpagina van de gebruiker (IE, Firefox, Mozilla, Chrome en Safari) veranderen in www.mijndomein.nl. Bij running van Programmatje.exe moet de gebruiker een venster krijgen waar hij 2 dingen kan/moet aanvinken (1. Instellen www.mijndomein.nl als mijn startpagina en 2. Accord met gebruikersvoorwaarden) en een plaats op hdd kiezen waar hij de bestanden wil uitgepakt hebben.

Ik heb te weinig ervaring met VB:confused:. Wie wil mij daarmee helpen?

Als een tegenprestatie kan ik bv 5 kratjes bier verzorgen:P

Laatst bewerkt:
Ik zou dat aanpassen van de home page achterwege laten.
Dan hoeft het niet eens in VB maar kun je dat met INNO Setup doen en hoeft er geen letter geprogrammeerd te worden.

Daarnaast kost het je dan ook geen bier :P

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je reactie.

Het gaat voor mij juist om dat een gebruiker bij de installatie een optie krijgt waarmee hij zijn homepage in de browser kan laten instellen.

Voor IE zou ik het wel weten want dat is een simpele register instelling maar ik heb geen idee hoe de ander browsers het doen.
Daarnaast zal denk het grootste deel van de gebruikers je vraag met nee beantwoorden omdat ze hun homepage niet aangepast willen hebben.

Is er iemand die zo'n programmetje voor mij kan maken? Weet iemand een ander forum waar ik mijn vraag kan stellen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan