Wie wil voor mij een website maken tegen een kleine vergoeding

Status
Niet open voor verdere reacties.

peter20jaar

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2009
Hallo,

Ik zou graag een website willen opzetten alleen beschik ik niet over voldoende kennis om er zelf één te maken. Het lijkt mij nogal moeilijk om er zelf één te maken, omdat er veel bij komt kijken en verstand moet hebben van verschillende software.
Ik heb het zelf niet zo financieel breed dus kan er alleen een kleine vergoeding voor geven, zo rond de 200 euro. Ik denk dat het dus niet echt moet gaan om de vergoeding, want die is niet zoveel. Vandaar dat ik op zoek ben naar een persoon die het niet alleen gaat om het geld, maar iemand die er genoeg tijd voor heeft en het gewoon leuk zou vinden.
Het wordt een site waarop bezoekers advertenties kunnen plaatsen.

Mocht je het leuk vinden en mij hiermee wil helpen laat het mij dan weten

Mischien moet je iets duidelijker zijn. 'Een site waar bezoekers advertenties kunnen plaatsen' klinkt als een website waarbij ook databse etc. aan moet hangen. Denk dat het duidelijker is als je meer info geeft :)

Meer informatie idd lijkt me een goed idee :)

Tis altijd leuk om een bij-projectje te doen, maar dan moet ik wel weten waar ik aan begin, en nog belangrijker, moet de eigenaar van de site weten waar hij aan begint ;)

Kun je even kort uitleggen wat het doel is van de site, welke belangrijke functionaliteit er aan hangt (users kunnen advertenties posten... html sites? google-ads? moeten ze een account maken? betalen? wil je een controle-tool hebben?)

Heb je al een idee van de layout?

Ik wil het ook wel doen, maar ook graag eerst wat meer informatie.
Moet het in cms? Wat bedoel je met advertentie's? zoiets als dutchleaders.nl of linksmanager.nl ?

Robin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan