• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Wie wil wat voor mij maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ziet er ook heel goed uit man.
Hoe kan ik het pad wijzigen om het op te slaan en hoe kan ik zelf een activiteit invoeren?
Ik hoop nog even van je te horen.
Ook jij hartelijk dank voor je inzet :thumb:

Beste Raymond Bos,;)
Je zult eerst een map moeten maken waarin je je gegevens gaat opslaan.(bv: "Pijn bewaren") Als deze gemaakt is dan klik je met de rechter muisknop op het bestand, vervolgens op eigenschappen. Daar zie je het voledige pad staan en dit vul je in. Het wordt dan zoiets als dit.
Code:
"C:\Documents and Settings\Mijn documenten\Pijn bewaren\Pijn " & .Sheets("Blad1").Range("A1") & ".xls"
Ik hoop dat je er zo aan uit komt.

Met vr gr
Jack

Laatst bewerkt:
Hoi Raymond,

wil je eerst een map aanmaken en de pad daarvan naar mij doorsturen zodat ik de padgegevens kan invoeren. Zo kun je het dadelijk beginnen te gebruiken.

Bv:
D:\My Documents\pijnmetingen

of iets dergelijks dan kan ik het zo aanpassen dat je het kunt gebruiken.

Hier de licht aangepaste en startklare versie.

Als je nog iets veranderd wilt hebben laat je maar iets weten

Bijlagen

ik kon geen screens toevoegen omdat het dan te groot werd.

ik heb het zo goed mogelijk proberen uit te leggen met woorden dus veel succes:)

Bijlagen

Hoi Raymond,

ik heb je bericht gelezen maar ik kan je geen privé bericht terug sturen.

Dit alles heb ik heel graag gedaan, dit heeft me heel veel zelfvoldoening gegeven.
Ik ben zelf een diabetes patiënt en ik moet ook vanalles gaan bijhouden dus ik weet waarover dat het gaat.

Nog veel succes verder

Tja, dan ben je ook op de hoogte.
Ik ga 4 januari voor de 17e keer onder het mes in 5 jaar tijd.
Laat het maar weer over me heen komen :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan