Wie woont in omgeving Apeldoorn-Zutphen-Deventer en wil mij helpen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Hans
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Hans

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2016
Beste lezers

Ik ben er bijna maar heb wat hulp nodig. Ik vraag mij af of er een Excel / VBA goeroe in de buurt woont bij wie ik eens aan mag schuiven?

Dank zij de zeer gewaardeerde bijdrages van diverse lezers op dit forum ben ik al een heel eind gekomen met het "programmeren" van een Excel bestand met formulier. Maar er moet nog wel wat verbeterd worden. Via dit forum ben ik een heel eind gekomen maar gaat het langzaam, ik zoek nu naar een mogelijkheid om het proces wat te versnellen.
Ik zoek iemand met verstand van zaken die mij kan helpen met de aanpassingen, maar ook een en ander laat zien en uitlegt hoe Excel en VBA is te programmeren. Face to face is toch een stuk eenvoudiger, sneller en praktischer dan berichtjes naar elkaar sturen.

Wie nodigt mij uit, of wie komt bij mij langs?

Groeten Hans

Beste, ik woon niet in de buurt (Antwerpen), Ik kan natuurlijk effe Apeldoorn bellen:D.
Maar post een gelijkend vb bestandje, dan kijk ik wel of ik het proces kan versnellen en hoogst waarschijnlijk met mij nog andere forumleden.
Dit is trouwens de bedoeling van het forum kennis delen, anders moet je een firma inhuren die de zaak kan versnellen en uw achterzak versneld zal legen.

Laatst bewerkt:
Dank jullie wel voor je reactie.

Het probleem is dat het dus niet erg vlot verloopt. Ik plaats het bedoelde bestand telkens bij mijn vragen en ik ben erg dankbaar voor de hulp die dan geboden wordt, alleen het is soms (dagen) wachten op een reactie. Ook is er over en weer onduidelijkheid wat er bedoelt of gevraagd wordt, dat is ook de makke van niet face-to-face communiceren. Een (paar) uur met iemand zitten werkt heel wat effectiever. Mee eens?

Ik hoop dus nog steeds op iemand in de omgeving die het leuk vind om er samen met mij eens naar te kijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan