• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Wielertoto

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laatst bewerkt:
Jos,

Laat dit croosposten in de toekomst, of je zal niet op veel sympathie hier en op het andere forum moeten rekenen. Lees: geen antwoorden krijgen.

Alvast bedankt om dit in acht te nemen.

Wigi

Zal voortaan wat meer geduld hebben, En gewoon op 1 forum tegelijk posten .

Jos,

Ben benieuwt hoe je deze heb opgelost:
ik wil ook zien hoeveel punten er per deelnemer per etappe zijn gehaald.Nu staat er alleen het totaal aantal behaalde punten. Is dit mogelijk ofniet

Ben zelf ook een wielerfan en is een leuk stukje om bij mijn documenten te hebben. misschien gaan we het nog wel gebruiken deze zomer mits de etappe telling werkt. :). Mijn kennis met formules is wat dit betreft toch echt iets ontoereikend.

Jos,

Ben benieuwt hoe je deze heb opgelost:

Ben zelf ook een wielerfan en is een leuk stukje om bij mijn documenten te hebben. misschien gaan we het nog wel gebruiken deze zomer mits de etappe telling werkt. :). Mijn kennis met formules is wat dit betreft toch echt iets ontoereikend.

Dit heb ik nog niet voor me kaar met die etappe telling, ben er nog steeds mee bezig

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan