Wifi Acer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja, UPC doet natuurlijk ook niet meer dan zij nodig vinden.............. Ik heb pentium Dual Core , maar de laptop is inderdaad niet nieuw meer.
Inmiddels ben ik al een UUR draadloos (Stttt!!)
Ik heb de router login op mijn bureaublad maar weer eens gebruikt en zoveel instellingen veranderd, dat ik echt niet weet waarom het al een uur goed gaat.
Bovendien heb ik de pc nog niet opnieuw opgestart, dus DUIMEN!
Nou zou ik ook graag willen weten of ik wel goed beveiligd ben zonder firewall. Ik heb verder AVG. En de router staat/stond altjd zo ingesteld dat het een beveiligd netwerk was, zelfs mijn dochter moest met het wachtwoord inloggen. Als leek neem ik dus aan dat dit voldoende is wat de router betrefd, maar die firewall?

De firewall zit in je laptop. Het kan de firewall van Microsoft zijn, of die van AVG. Verder ken ik AVG niet. Zelf draai ik linux en mijn kinderen hebben een alternatief gratis product.

Met de firewall is het heel simpel: indien je alleen kan internetten met de firewall uit dan is ze fout ingesteld. Maar indien je kan internetten en de firewall staat aan dan ga ervaan uit dat het goed zit.:thumb:

Ik heb gewoon de Windows Firewall. EN ik ga nog steeds draadloos :)
Maar ik krijg (al sinds ik hem uit heb gezet ivm Gmail) steeds een waarschuwing op het beeld, errug irri!!!

Ik hen al een keer of 3 afgesloten en weer opgestart. DRAADLOOS!
Ik wou maar dat ik wist wat ik gedaan had.............
Zullen we ervan uit gaan dat het opgelost is?

Ik hen al een keer of 3 afgesloten en weer opgestart. DRAADLOOS!
Ik wou maar dat ik wist wat ik gedaan had.............
Zullen we ervan uit gaan dat het opgelost is?

Je kan ergens op klikken en deze vraag als opgelost markeren.
Gefeliciteerd met het zelf oplossen! :d

Indien het gmail probleem nog bestaat dan mag je hier een link naar het probleem plaatsen...

Laatst bewerkt:
Ik heb mijn laptop pas helemaal schoon opgestart, helaas heb ik toen de fout gemaakt om Google Chrome te installeren.
Omdat ik sindsdien problemen heb met Gmail (zie bovenstaande link) en problemen HAD met draadloos internet, zie ik het
eigenlijk niet zo zitten om wèèr alles opnieuw in te stellen.
Ps ik ga donderdag ietsje verder weg.....

Inmiddels heb ik op de laptop Windows Vista opnieuw geinstalleerd. (Zie post Gmail problemen)

Nu kan ik natuurlijk weer niet draadloos
Het is nog niet helemaal afgerond, er komen nog steeds updates.
Ik hou jullie op de hoogte!

Ben al anderhalf uur draadlos, ssttt!
Zet hem nu uit, wacht af wat er vanavond gebeurt.
Moet denk ik toch aan een nieuwe laptop.
Heb mn oog laten vallen op een MSI. (Deed niet zeer :p)

Tot op heden nog geen problemen met draadloos internet.
Zou het dan toch opgelost zijn? ;)

het is een oude Windows wijsheid: reboot!:shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan