Wifi beperkt, wifi repeater stopt steeds, computer BSOD, HELP!

Status
Niet open voor verdere reacties.

tomderoon

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2014
Hallo iedereen,

ik heb sinds een maand een nieuwe pc en alles doet het perfect. Ons internet is nooit goed geweest, maar wel bruikbaar.
Sinds kort deed het internet het niet meer goed, maar toen kregen we de nieuwe Experiabox v9 en leek het weer ok.

Ik heb altijd gebruikt gemaakt van een Wifi repeater om te internetten, deze deed het dan ook prima.

Sinds kort doet mijn internetverbinding op mijn pc het niet meer goed: als ik verbinding maak met het netwerk, start de wifi repeater opnieuw op en probeert hij rechtstreeks verbinding te maken met de router waardoor de verbinding als ''beperkt'' wordt bestempeld. Kort daarna krijg ik een BSOD, maar steeds met een andere reden. Ook heb ik gemerkt dat de wifi repeater heel heet wordt, en als ik hem opnieuw aansluit doet alles het weer prima voor +-15 minuten, voordat het hele probleem zich weer voordoet.

Help alstublieft bij dit (vage) probleem! Vraag maar wat u wilt, ik wil graag dat er een oplossing komt want heel de tijd valt de verbinding weg!
Bij voorbaat dank!

Kun je eens draadloos gaan internetten bij een vriend, kennis ......
Als de problemen zich daar niet voordoen, is je repeater/router verantwoordelijk.
Anders, en dat lijkt mij waarschijnlijker ligt het aan de installatie van je pc.
Misschien de drivers eens up to dat brengen met bv http://software.helpmij.nl/index.php?action=detail&id=945 of aanverwante programma's
Mocht dit ook niets opleveren dan zou ik een kijken naar garantie.
succes er mee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan