Wifi code van iemand anders achterhalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DJMikeE

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2010
Is er een programma waarmee je de wifi code van iemand anders kan achterhalen

Warom heb ik dit nodig?

Dit heb ik als DJ nodig, als ik ga draaien wil ik graag internetverbinding hebben voor via medianet verzoekjes de draaien. Nu vraag ik aaltijd om de code maar 9 van de 10 keer weten ze hem niet.

Hoe kom ik achter een wifi code van iemand anders?

Groetjes, Mike

Je pc met een utp-kabel verbinden met t router, inloggen en bij wifi-beveiliging kijken...

Aan je comments tot nu toe te zien heb je nog niet echt veel positieve inbreng gehad, dus in plaats van commentaar te leveren op de hulpvaardigheid van anderen kun je misschien proberen een oplossing in te brengen die beter is dan die van mij. Mocht dat niet lukken dan ben je hier wellicht beter op je plek...

Laatst bewerkt:
Dan zou je het wachtwoord dus moeten kraken, en ik weet niet of wij daarbij mogen helpen?
Anders inderdaad gewoon 50 meter UTP kabel kopen en een lijntje trekken ;)

Dan zou je het wachtwoord dus moeten kraken, en ik weet niet of wij daarbij mogen helpen?
Anders inderdaad gewoon 50 meter UTP kabel kopen en een lijntje trekken ;)

Het achterhalen van andermans wifi-code is pas kraken en dus strafbaar als de eigenaar er niet van weet...;)

Dat weet ik maar een kabel van 50 meter :-O

Ik vraag er ook aaltijd om de code, zijn er ook geen andere oplosingen? om internetverbinding te hebben (hoeft niet perse wifi te zijn) maar als je een umt kabel heb hoe kan je dan aan het wachtwoord van de wifi komen?

ja sorry hoor maar een beetje dj heeft toch zijn muziek bij hem?

Ja, ik heb z'n 2000 nummers maar er zijn natuurlijk aaltid verzoekjes die ik niet heb :P

Je zou zo'n Dongel van KPN aan kunnen schaffen waardoor je overal internet hebt....

Ja, heb je die ook met prepaid (maakt niet uit van welke provider) dat zou anders wel een slim idee zijn. Kan ik hem aaltijd (in de auto) nog gebruiken ;-)

JA!, Ik heb hem besteld ik moet volgende week draaien en dan zal ik is kijken of hij goed is :D Alvast bedankt ik laat weten hoe het is bevallen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan