wifi communiceert niet met mijn laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

pauldj

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2018
Berichten
6
Hallo,

Sinds enige tijd kan mijn laptop geen verbinding maken met wifi dat ik thuis heb. wifi op andere plekken gaat probleemloos. Andere apparaten bij mij thuis kunnen ook gewoon met wifi communiceren ... alleen mijn laptop dus niet. Het is een ongeveer 6 jaar oude samsung. Hij werkt prima met de kabel erin. Het is dus alleen een wifi probleem.

Wat kan de reden zijn. Aub zo simpel mogelijk antwoorden. Ik ben geen expert, verre van dat.

Met vriendelijke groet, Paul
 
hier zijn meer gegevens over mijn latop

OS 17134.345
windows 10 home version 1803
processor AMD A6-4455M APU with Radiom (tm) HD Graphics, 2.10 GHz
64 bit operatingsystem

Ik weet niet waar ik kan zien welke Samsung het is. Ik ben maar een leek. Ik heb een hele tijd moeten zoeken hoe ik een antwoord kon versturen op uw bericht. Het is een voor mij zeer verwarrende site.

Ik hoop dat u hier iets mee kunt.

vriendelijke groet, Paul
 
Start > Instellingen > Netwerk & internet > Wi-Fi

Is Wi-Fi per ongeluk uitgezet?
Staat jouw Wi-Fi netwerk in de lijst van beschikbare netwerken?
 

Bijlagen

  • wifi.jpg
    wifi.jpg
    66,7 KB · Weergaven: 49
Laatst bewerkt:
Welkom op het Helpmij.nl forum,
Anders ga naar Apparaatbeheer, kan via Zoeken of Help, en zoek de WiFi adapter in de uitgeklapte lijst. Komt deze niet meer voor - dan de driver van de fabrikant downloaden, die geschikt is voor jou besturingssysteem en 32 of 64 bits. Staat deze in de lijst onder netwerkadapters maar staat er een uitroepteken in het kleine pictogram dan werkt de driver niet goed en kan je die weghalen nadat je versienummer en datum genoteerd hebt.
 
wifi wekt niet

hallo,
dank voor je bericht. ik heb gekeken en bij het uitgeklapte lijst staat nergens 'wifi-adaptor'. ik ga kijken of ik het kan downloaden. ik ben maar een leek. vriendelijke groet, paul
 
wifi wekt niey

hallo,