WiFi doet het niet Ipod Touch

Status
Niet open voor verdere reacties.

WouterJN

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 sep 2009
Beste mensen,

Ik heb sinds gisteren een Ipod touch 8gb, nu wilde ik op het internet, de router wordt gewoon gevonden volle verbindings sterkte allen daarna vraagt hij om een wachtwoord, deze was eerst gewoon admin die heb ik veranderd omdat hij minimaal 8 cijfers moest zijn, maar als ik dit wachtwoord vervolgens intik geeft hij aan: kan geen verbinding maken met sitecom5E1f48 (en ja dit is de goede).
De handleiding is natuurlijk ook al gelezen maar hier kon ik weinig zinnigs uit halen wat betreft mijn probleem, nu heb ik wel al het een en ander gelezen over een MAC adres maar als ik deze wil in voeren heb ik ook een IP nodig en er staan er 2... daarbij zegt hij dat het MAC adres een hexadecimaal getal moet zijn met cijfers 0-9 en a-f en dat is het gewoon maar toch krijg ik deze foutmelding.

overige informatie:
WPA2-personal beveiligd
Versluetelings type AES

Als iemand mij zou kunnen helpen graag.

Met Vriendelijke Groet,

Wouter

Heb je echt wel het juiste wachtwoord gebruikt en ook op evt. Hoofdletters gelet?
Als je al WPA gebruikt kun je MAC filtering op je router wel uitzetten.
Probeer ook eens je router een paar minuten van de stroom af te halen.

Als het niet lukt probeer dan eens de instellingen op je iPod te herstellen via Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in (onderaan) > Herstel alle instellingen.

:thumb: Het iPod touch Forum.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan