Wifi geeft steeds verificatiefout

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tarkus

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2006
Berichten
81
Sinds een aantal dagen komt het dagelijks voor dat mijn wifi een verificatiefout geeft. Ik moet soms zelfs mijn wachtwoord opnieuw invoeren. Ik heb deze verbinding nu al meer dan een jaar en heb nooit problemen gehad, maar sinds een paar dagen moet ik mezelf steeds weer terug op de wifi aanmelden, op mijn pc is er niks mis met de wifi en ook op de tablet (samsung tab 2 10.1), maar wel op mijn Samsung S2 Galaxy Duos.

Wat kan hiervan de oorzaak zijn?
 
Hallo Tarkus. Proberen, of heb je dat al gedaan.

Zet je modum eens helemaal uit. Stroom even er af en/of dat pinneke eruit. Wacht enkele minuten. Sluit hem dan pas weer aan.

Verder heb je nog even de mogelijkheid van een provider b.v. Ziggo of KPN. Neem even contact op met die helpdesk.

Ik denk dat ze je graag helpen. Hoop ik. :p
 
Hoi Manamana,
Ik heb de modem/router al vele malen opnieuw aangezet. Ook heb ik de router opnieuw geïnstalleerd, maar het probleem blijft.
Ik heb een geheel nieuwe account aangemaakt, mijn wifi drivers opnieuw geïnstalleerd. Het is geen router van een provider, mijn provider, Zeelandnet, heeft dit niet, of ik heb dit niet in bezit. Ik heb een zelf gekochte router staan, die ik zelf heb aangesloten.
Dat ding staat er inmiddels al anderhalf jaar en heeft het altijd zonder problemen gedaan. Pas sinds een kleine week heb ik deze problemen. Dat is waarom ik besloot de boel te resetten om te zien of het probleem zou oplossen...........maar helaas het probleem blijft.
Steeds weer moeten aanmelden, steeds weer valt de verbinding weg, terwijl de sterkte Uitstekend is............het gaat om een TP-Link WR1043ND
Het moet iets te maken hebben met de router zelf...........want mijn vaste internet verbinding is verder prima........ook werken mijn andere apparaten prima op mijn vaste internet...........het is alleen de wifi die niet werkt en me er steeds uitgooit en/of om wacht woord vraagt.
 
Probeer alle wifi's eruit te gooien en opnieuw doen. Alles ge-update neem ik aan laatste firmware erop. Het is toch van de zotte. De rest wel goed en dat kleine dingetje niet goed. Hoe is het bij je vrienden thuis de ontvangst met wifi enz enz.

Klikje
 
Nou het probleem is opgelost ...............ik gebruikte een te lang wachtwoord :/
Heb altijd een lang wachtwoord gehad en nooit problemen gehad daarvoor, maar schijnbaar was het nu toch echt te moeilijk voor dat ding :p Ik heb nu een korter wachtwoord genomen en tot nog toe werkt alles weer prima.
Bedankt in ieder geval voor het meedenken..............ik heb in ieder geval weer wat bijgeleerd :)
 
Hallo Tarkus ik deed het graag, fijn dat je het oploste. :thumb: Groet Manamana. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan