WIFI hangt zo nu en dan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mappendief

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2010
Hallo,

Ik heb een probleem. Ik heb een laptop met Windows 7. ACER Aspire 5750G.

Nu wil het nog wel eens voorkomen dat opeens het welbekende driehoekje verschijnt in de wifi. Het vreemde is alleen dat dit alleen bij mij gebeurt en andere computers en telefoons met wifi gewoon op internet kunnen.

Heb gezocht op internet en kwam steeds op energiebeheer uit. Deze dus uitgeschakeld, maar heeft niks opgelost. Toen ook nog de laatste browsers van ACER gedownload, maar mocht ook niet helpen.

Ik snap het zelf even niet meer, aangezien het ook gewoon werkte voor ik Windows er opnieuw opgezet heb.

Iemand nog een idee hoe dit op te lossen is?

Groet,
Mappendief

Ooh, zie een foutje in mijn bericht... Er staat laatste browsers van ACER, maar dit moet natuurlijk "Laatste drivers van ACER" zijn.

Dus ja, ik heb de drivers al nagekeken en opnieuw gedownload voor de zekerheid. Maar vanmiddag viel mijn netwerk ook weer helemaal uit. Waren dus ook geen wifi's meer beschikbaar tot ik de slaapstand in ging. Dus het lijkt erop dat het toch niks met energiebesparing te maken heeft, want die staat dus uit en toch was ie helemaal uit, terwijl ik hier in een omgeving met veel wifi's zit.

Nog een idee?

Al gekeken waar de wifi adapter instellingen op ingesteld staan?
In apparaatbeheer -> eigenschappen van het desbetreffende adaptertje

Heb daar dus de energiebesparing uitgezet, maar deed het nog....

Heb ook nog even Malware Bytes er over gegooid, welke het nu wel weer blijkt te doen (eerder startte hij niet, dus opnieuw geinstalleerd)... Lijkt voor nu wel goed, maar weet niet of dit nu ook zo blijft of dat het tijdelijk werkt...

Ik bedoel bij apparaatbeheer zelf en dan eigenschappen. Wie weet staat daar iets verkeerd.

Als ik daar bij "Geavanceerd" kijk, zie ik dat "Minimaal energieverbruik" ingeschakeld is. Dat zou een probleem kunnen zijn, alhoewel ik niet weet hoe de andere instellingen zouden moeten staan.

Als je eens zou willen kijken via Teamviewer oid kan dat ook. Laat me dat dan even weten..

Dat zou eventueel wel kunnen ja
echter lijkt het mij handig het ww en id hier niet op het forum te plaatsen natuurlijk

Daar dacht ik idd ook al aan... Stuur je mijn Skype wel even per privé. Kunnen we daar even verder kijken wanneer dat lukt.

Edit: ik zie dat ik zelf geen priveberichten kan sturen... Een andere manier misschien?

Laatst bewerkt:
Dat is een mogelijkheid idd... Log ik nu wel even in, en wacht ik je wel even af ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan