wifi helemaal weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

gneffer78

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2015
Hallo
Ik heb geen wifi meer van de ene op de andere dag was het weg ook de instelling is weg. Als ik met FN+f3 aanzet geeft ie aan dat hij gewoon aan is en bij apparaat beheer staat hij ook werkend.
Wie kan mij helpen? Het liefst in kindertaal :) want ik heb niet veel verstand ervan ik heb een acer aspire 5336
Bedankt alvast
Audrey

Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

Misschien de router eens resetten en ik weet niet of je via kpn iets hebt maar daar is een storing gaande

Hoi,
Bedankt.
Nee ik heb er al een paar weken last van dus daar zal het niet aan liggen en ik heb geen router. Waar ik woon kunnen we geen internet aanvragen dus mogen we het internet van het restaurant naast ons gebruiken. Maar dat werkt gewoon.

Hoi,

Kijk wordt andere koek;) wordt het netwerk van het restaurant nog wel gezien ? even op icoontje van draadloos links onder met linker muisknop klikken

Hoi
Nee in die lijst staan helemaal geen verbindingen meer. En dat icoontje is ook weg

Hoi,

Welke windows heb je? kijk eens in configuratiescherm bij netwerken wat dan

Hoi,

Tja en toen ging het fout:( maar daar zit ook een configuratie scherm in rechtsonder op window icoon klikken en dan bij zoeken configuratiescherm intypen
oke begrijp dat je netwerk centrum hebt gevonden ja daar zal je moeten kijken of daar restaurant gezien wordt

Laatst bewerkt:
Heb je dit gelijk vanaf het moment dat je W10 had ?

Kijk eens in apparaatbeheer of er geen uitroeptekens staan.

Verwijder hem eens uit apparaatbeheer en start opnieuw op. Niet uitschakelen maar echt verwijderen.

Drivers bij gewerkt ?

Gaat het makkelijkst met Driver Booster. Geen Malware......

Ik heb nu een groter probleem. Heb heel dom erecovery management gedaan en nu blijft hij hangen op setup is starting services. Denk dat ik met mijn stomme hoofd nu echt mijn laptop heb stukgemaakt :( weet je hier nog een oplossing voor?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan