Wifi is wel verbonden maar geen signaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mindthinker12

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 jan 2015
Hallo,

Zit met het volgende probleem, Modem (tele 2). Sitecom router aangesloten d.m.v. powerline. Deze router is op de 2de verdieping. Nou is het zo dat ik vaak geen wifi signaal krijg hij is wel verbonden maar het signaal komt niet door. Modem en router zijn al terug naar Fabrieksinstellingen gehaald. Wifi kanaal is al gewijzigd. Het probleem verhelpt altijd wanneer de router van de stroom word gehaald dus een powercycle. Kan dit nou aan de router liggen of aan de powerlines? Modem werkt verder goed. Bekabeld getest ingebouwde wifi signaal van wifi modem is ook getest en werkt prima. Iemand ideeen of tips?

Thks:thumb:

Hallo.

Tip: Ik ken je situatie niet maar Powerline-adapters werken niet goed of helemaal niet in een verdeeldoos, verlengsnoer of haspel. Switch eens naar, stekker gewoon in stopcontact doen. En als 1 adapter niet beschikt over een stopcontact. Dan mis je een bruikbaar stopcontact en werkt het ook niet.

Hallo,

Echter zit deze al direct op het stopcontact, ik zal het eens proberen met een vaste kabel maar tussen het modem en de router.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan