WiFi knop werk niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

mkipper84

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 okt 2009
Hallo,

Ik heb een Acer Travelmate 2420 en heb nu windows er opnieuw opgezet omdat ik mijn harde schijf had geformateerd maar nu werkt de WiFi knop niet meer op de laptop zelf, ook geeft hij in aparaatbeheer een foutmelding, ik heb de herstel cd niet en heb op verschillende site´s op internet drivers gedownload en als het goed is moet ik alle drivers er nu op hebben gezet maar voor alsnog werkt hij niet ( het lampje brand ook niet ) kan het zijn dat de kaart kapot is ( voordat ik hem formatteerde werkte hij wel goed ) of kan het zijn dat er toch nog niet de goede driver opstaat ( kan het dan ook zo zijn dat daarom lampjes niet branden? )

Wie kan mij helpen?????? Alvast bedankt

Groeten Michael

@ericosman

Bedankt de knop werkt nu wel weer alleen geeft bij mij windows xp nergens aan dat ik een draadloos netwerk kan installeren normaal staat dat bij netwerkverbindingen of netwerklocaties maar bij mij staat dat er niet bij, kan dat aan de windows xp versie liggen of moet ik dan nog iets anders installeren?

re

zover ik weet wel ( wel geeft hij bij apparaatbeheer 3 foutmeldingen 1e = usb controller 2e = netwerkcontroller maar de gewone netwerkkaart werkt wel dus weet ook niet over welke netwerkcontroller het gaat en de 3e = SM buscontroller ) maar die drivers kan ik nergens vinden maar heb voor de rest alle drivers via internet geinstalleerd en die werken gewoon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan