WiFi lampje op laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

jegero13

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2008
Hallo,

Ik heb sinds kort een nieuwe laptop.
Namelijk de Asus K53SV. Nu heb ik door wat fouten, heb geupgrade naar Professional en dat ging niet goed. En heb liever een schone installatie. Windows Enterprise op de laptop gezet.
Alles goed en aardig, werkt goed. Maar nu wat kleine dingetjes, er zit op de voorkant een WiFi lampje, maar die werkt nu niet meer. Ik heb (volgens Windows) de nieuwste drivers geinstalleerd. En kan ook geen nieuwe installeren. Ik vind het jammer als dat niet meer werkt, misschien iemand een idee? Ik heb als Wlan apparaat een Atheros AR9285.

En nog iets,... (Klik hier)

Alvast bedankt

Jelle

Hoi,

geen back-up dvd's gemaakt? gezien je twee problemen

Er zit wel een Restore Partitie bij. Maar ik werk graag met een hele schone installatie.
Misschien dat jij nog een idee hebt hoe ik bij de Restore partitie kan komen? Want die is in Windows niet zichtbaar. En dat ik daar de goede drivers af kan plukken?

Jelle

Hoi,

Ik weet wel hoe je erin kan komen tijdens opstarten op f9 drukken.

Ja, maar dan krijg ik Recovery Module.
En dat is niet de bedoeling.
Ik moet het werkend krijgen nu, zonder recovery ;)
En dit is mijn 2e prioriteit. Die touchpad ding is mijn allereerste prioriteit ;)

Jelle

Hoi,

Maar ik neem toch aan dat je de juiste drivers van de asus site hebt gedownload en geinstalleerd voor de juiste os dat zou toch moeten werken.

Laatst bewerkt:
Ja, dat lijkt mij ook. Maar dat doet het dus niet.
Ik vind het ook erg jammer dat ze geen Driver CD's meer meeleveren, of die andere partitie toch zichtbaar maken en daar de Drivers opdrukken.
Ik probeer nog 1 ding, maar anders heb ik geen idee.
En die muis krijg ik ook niet werkend :confused:

Edit: Ik heb nu een programma gevonden. Geinstalleerd en dat lampje werkt nu!
Nu alleen nog die Touchpad werkend krijgen.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ja dat is jammer maar ga er wel vanuit dat de drivers op de site de juiste moeten zijn. En eigenlijk had je de back-up dvd's moeten maken dit is de eerste vraag bij Asus als je hem voor het eerst opstart.;)

Ja, maar dan ging ik weer terug naar Win 7 HP. En dat wil ik niet ;)
En wij hadden geen DVD's. Ik maak eigenlijk nooit Back Ups!
Maar je zou toch ook aannemen dat je bij Synaptics die drivers van de touchpad zou kunnen vinden? En dat het dan moet werken?
Dat doet het dus niet :confused:

Hoi,

Ik neem aan dat je win 7 64 bits hebt en dat er verschillende drivers zijn heb je de 1 na laatst nieuwe al eens geprobeert?

Ik heb al de 3e laatste geprobeerd. Hij blijft nu zelfs zeggen dat het een gewone PS2 muis is. En niet eens meer Synaptics...
Ik zal nog proberen eennalaatste driver van de Synaptics website te downloaden.

Heb Asus gevraagd.
Blijkt dat ik geen Synaptics maar Elan Touchpad heb.
Nu alles opgelost. Werkt nu prima en fijn =)
Iig bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan