remcop1989
Gebruiker
- Lid geworden
- 29 mrt 2012
Hallo allemaal,
Mijn vriendin heeft een probleem met de wifi verbinding op haar iPhone 4.
Ze heeft een hele tijd verbinding gehad met haar WiFi netwerk, maar nu vind haar iPhone haar WiFi netwerk niet meer. Wel vind zij diverse andere wifi netwerken in haar buurt. Haar iPad vind het WiFi netwerk ook en kan verbinding maken. Mijn iPhone kan ook verbinding met haar WiFi netwerk maken maar mijn laptop vind haar WiFi netwerk weer niet.
Ik heb al vanalles geprobeerd:
- wachtwoord en netwerknaam wijzigen
- iPhone hard en soft resetten
- iPhone opnieuw instellen
- gekeken in de modem instellingen of er iets geblokkeerd wordt (is niet het geval zover ik zie)
- het modem resetten
Ik weet niet of het probleem bij de apparaten ligt of niet. Ik ben in ieder geval helemaal door mijn oplossingen heen.
Is er iemand die mij kan helpen met het terugkrijgen van de verbinding?
Mijn vriendin heeft een probleem met de wifi verbinding op haar iPhone 4.
Ze heeft een hele tijd verbinding gehad met haar WiFi netwerk, maar nu vind haar iPhone haar WiFi netwerk niet meer. Wel vind zij diverse andere wifi netwerken in haar buurt. Haar iPad vind het WiFi netwerk ook en kan verbinding maken. Mijn iPhone kan ook verbinding met haar WiFi netwerk maken maar mijn laptop vind haar WiFi netwerk weer niet.
Ik heb al vanalles geprobeerd:
- wachtwoord en netwerknaam wijzigen
- iPhone hard en soft resetten
- iPhone opnieuw instellen
- gekeken in de modem instellingen of er iets geblokkeerd wordt (is niet het geval zover ik zie)
- het modem resetten
Ik weet niet of het probleem bij de apparaten ligt of niet. Ik ben in ieder geval helemaal door mijn oplossingen heen.
Is er iemand die mij kan helpen met het terugkrijgen van de verbinding?