wifi netwerkkaart

jobo182

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2004
hallo,
ik werk nu nog met windows 10, ik zoek op de pc naar mijn netwerkkaart, wil nl weten hoeveel mbps deze heeft, maar ik weet niet waar ik die gegevens moet zoeken, ik zoek me de pleu.........gaarne info;
omdat ik een nieuwe pc wil aanschaffen, lees ik daar dat die pc een wifi module heeft van 300mbps, is dit te laag of......?

Als die nieuwe pc een kaart heeft met 300mbps dan vraag ik me af wat daar in hemelsnaam inzit. Is behoorlijk traag voor de huidige norm.

L, heb gezocht in mijn pc, een medion akoya, ik dacht eens gezien te hebben dat bij netwerkkaart (eigenschappen) staat 1000mbps, maar ik vind die info niet meer, heb nu speccy ook laten zoeken en ik zie.....maar ik zie het daar ook niet staan, wel een boel gegevens.
zie het txt bestand..........JOBO.txt

en
RogerS, die 300mbps staat biBekijk bijlage 385221j de gegevens van een Refurbished Computer: DELL OPTIPLEX 5060 TOWER I5-8400/8GB/240GB SSD
zie afb

Bijlagen

omdat ik al op leeftijd ben (77) dacht ik een refubished met W11 aan te schaffen en zo'n € 1000 is mij wat te veel, voor een paar jaar, dat ik nog leef, dus zon 300/350 euro is mijn budget

Dat is dus een afbeelding van de vaste bekabelde netwerkverbinding. Heeft niks te maken met Wifi.

Die refurbished pc's zijn tegenwoordig veel te duur geworden. Voor die prijs koop je ook een instapmodel pc, maar dan helemaal nieuw.

De getoonde Dell zou ik zeker niet nemen. 8GB geheugen is te weinig en een 8e generatie processor is nog net aan genoeg voor Windows 11. Ga je niet blij van worden.

Kijk bijv. eens naar de volgende ->

Terug
Bovenaan Onderaan