Wifi ontvangst in de caravan?

• Onderwerp starter Onderwerp starter dump
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

dump

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2003
Beste mensen.
De onderstaande vraag is van mijn broer die op een camping wifi wil gebruiken maar waarvan het signaal vaak niet sterk genoeg is. Te weten,

Op een camping is vaak Wifi bij de receptie maar dan wel in een beperkte straal. Als je wat verder op de camping staat, of wat te ver van versterkers op de camping, heb je op je kampeerplek geen ontvangst. Heb je dan wat aan een versterker in je caravan of krijgt die dan ook geen signaal? En is hier een oplossing voor. Zo ja, welke dan.
En wat voor versterker zou je dan moeten hebben?
Gr, Dump.

Hoi,

Dat gaat volgens mij niet lukken alleen de camping zelf zal dat kunnen regelen

Tenzij je een draadloze usb type of insteekkaart kunt vinden waar je een buitenantenne aan kunt maken; dat zal veel in het bereik schelen. Effe zoeken of ze er zijn...
Laptop of vast systeem?

andre@home.
Ik snap niet ect wat je bedoeld. Kun je dat uitleggen? Het gaat hier om een laptop.
Gr. Dump.

Laatst bewerkt:
Je hebt tegenwoordig wifi-repeaters, geen idee of je stroom hebt?

Beste mensen.
Bedankt voor jullie reacties. Mijn broer heeft zich inmiddels ook hier aangemeld en zal het verder zelf af gaan handelen.
Ook zal hij de leverancier van zijn schotel gaan benaderen om te kijken wat die voor mogelijkheden kan bieden.
Gr. Pmudje.

Ik ben enigszins in verwarring... is je broer campinghouder of is hij gast?
In het laatste geval zal hij aan routerversterkers niet zo veel hebben - die zijn domweg niet sterk genoeg.
In mn Duitsland waar wij vaak op vakantie gaan moet je vlakbij het receptiekantoor gaan zitten om ontvangst te hebben
( de campingbeheerders geven dat vaak ook keurig aan - beperkt intenet ).
Als je broer campingbaas is moet/kan hij ervoor zorgen dat het hele terrein zijn signaal ontvangt

Nee hoor.
Mijn broer is een gewone gast (letterlijk en figuurlijk) met een caravan, inclusief schotel. Mogelijk kan de schotel hier in nog iets betekenen?
Gr. Dump.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan