Wifi op Asus transformer doet het niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Esmeeee

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2011
hallo,

Kan iemand mij helpen?
Sinds vandaag heb ik de asus eee pad transformer.

Ik probeer nu de wifi aan te krijgen maar dit werkt niet.
Alles is correct ingevuld.
bij het verbinding maken staat eerst uitstekende verbinding, maar na het verbinding maken staat er slechte verbinding.

Wanneer ik dus op verbinding maken klik, gaat ie "verifiëren". Dit blijft ie herhalen, verbinding maken, verifieren en weer opnieuw.

Hoe kan ik dit oplossen?

alvast bedankt.

Zeker dat je wifi paswoord correct ingevuld is?
Ga naar instellingen-->draadloos en netwerken-->Wi-Fi netwerken,selecteer daar jouw verbinding,en hou je vinger er +/- 2 seconden op ,dan kan je de gegevens terug aanpassen...

Ja de gegevens staan goed, heb alsnog even geprobeerd wat je zei, maar ook dit hielp niet. Hij blijft verbinding maken, verifieren en begint weer opnieuw. Ik had ergens gelezen dat het met de wps knop had te maken maar ook hier heb ik geen verstand van, heb je enig idee of dit het is? Ik kom er niet uit.

Heb jij een WPS knop op je router?Dan kan je die indrukken,router zend een join verzoek en je Eeepad vraagt dan om verbinding te maken met je netwerk,paswoord wordt dan automatisch doorgegeven naar je Eeepad door je router.
Kijk ook eens even in je router settings of je alleen toestellen met een bepaald MAC adres toegang geeft tot je netwerk,of dat alle devices verbinding mogen aanvragen.

ieder geval kan er geen vinden. alleen de reset knop en de aan/uitknop.

Heb je 'm zelf niet geconfigureerd dan?:shocked:
Gewoonlijk browser openen en een 192.168.*.*(* staat vermeld in handleiding ) adres intypen,login en paswoord invullen .....

nee ik heb hier totaal geen verstand van. dit heeft mijn broer gedaan. die is nu op vakantie voor een tijdje en mijn ouders hebben er ook geen verstand van.

ik ga het proberen

Je kan de router resetten,maar daar zal je broer niet zo blij mee zijn......beveiliging weg,en je buren of wardrivers kunnen gratis meegenieten van jullie verbinding......kan je hem niet bereiken voor meer info over de router settings?

hmm, nee dat gaat helaas niet. Daar baal ik ontzettend van want ik kan nu dus niets met die tablet, omdat je overal je account moet geven en dergelijks..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan