wifi op blackberry gratis of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ssssamim

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 jun 2010
ik heb laatst een blackberry bold 9700 gekocht en mijn webnwalk krijg ik pas over 4 maanden
ik ben net met wifi op internet geweest via mijn eigen draadlose internet connectie van mn laptop
en nu krijg ik op mytmobile te zien dat ik overige kosten heb van 2,00 euro kan dat liggen aan dat ik wifi heb gebruikt

alvast bedankt !:d

Wifi is gratis dus het moet iets anders geweest zijn.

Ik kan dus gwn op webnwalk met wifi? Nja dan moet ik maar ff kijken wat het anders kan zijn geweest.. Ma tog bedankt!

Ik had eigenlijk nog een vraagje:$ Als ik word gebeld dan komt de naam van die contact persoon niet op het schermpje wel de nummer.. Ik heb al de landcode ingesteld op nederland dus daar ligt het niet aan.. Wie weet waar dat aan ligt..???

Ik weet niet zo zeker of het internetgebruik gratis is als je via wifi gaat, dit is alleen gratis wanneer het bij je abonnement inbegrepen is volgens mij.

Test het eventjes zou ik zeggen, of contact je provider om het zeker te weten.

Hoi,

Soms twee nummers bij de zelfde naam mobiel en een vast nummer? lukt hier ook niet en via je thuisnetwerk is wifi gratis

PS. Welkom op Helpmij.

Laatst bewerkt:
Wifi is gewoon gratis, maar sommige telefoons gebruiken alsnog de 3g verbinding terwijl je toch connectie hebt met wifi. Met mijn telefoon zet ik 'm altijd op vliegtuigmodus wanneer ik wifi gebruik.

Lucas

Goede tip van xlordingo.

Het kan wellicht zijn dat je WiFi verbinding hebt en dat bij het wegvallen daarvan er terug is geschakeld naar het mobiele netwerk waarvoor je dus wel moet betalen.

Verder heb je voor de Blackberry een speciaal abonnement nodig, Blackberry Internet Service/ Instant Email, zodat je gebruik kan maken van alle extra's zoals Pingen en Pushmail.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan