De browser op mijn Windows-desktop kan sinds enkele dagen geen webpagina's meer tonen. Hij zegt weliswaar dat er internettoegang is en dat hij met het modem is verbonden (met de maximale signaalsterkte), maar als ik Google Chrome open, staat er een rode streep door 'https' in de adresbalk en krijg ik de mededeling "Kan geen verbinding maken met de echte mail.google.com (de naam van de website die ik probeer te openen, ES). Er is iets dat je beveiligde verbinding met mail.google.com belemmert" gevolgd door nog enkele zinnen over een mogelijke aanvaller en bescherming van mijn privacy.
Ik krijg nu (sinds daarnet) bovendien een popupje "Inlogfout. Google Chrome kan je gegevens niet synchroniseren vanwege een fout tijdens het inloggen." Maar daarop doorklikken levert enkel een verdrietige smiley op.
Deze storing doet zich voor sinds ik eergisteren met Photosync werkte om foto's van mijn iPad op mijn desktop te krijgen. Ik geloof dat ik Photosync toen opnieuw heb geupdated.
Ik krijg nu (sinds daarnet) bovendien een popupje "Inlogfout. Google Chrome kan je gegevens niet synchroniseren vanwege een fout tijdens het inloggen." Maar daarop doorklikken levert enkel een verdrietige smiley op.
Deze storing doet zich voor sinds ik eergisteren met Photosync werkte om foto's van mijn iPad op mijn desktop te krijgen. Ik geloof dat ik Photosync toen opnieuw heb geupdated.