Wifi op desktop

Status
Niet open voor verdere reacties.

peter789

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Beste mensen,

ik probeer mijn WiFi draadloos op mijn 4 jaar oude desktop te ontvangen, hoe kan ik dat het beste aanpakken?

Ik heb overigens ook nog een dongel van Vodafone liggen, de Huawei K3765. Kan ik daar ook iets mee?

Vast veel dank!

je kunt een interne kaart kopen, een wifi kaart , dat gaan ze wel begrijpen in de winkel

die dongel is niet voor Wifi. Hoe ver staat je desktop vd draadloze router en welke obstakels zoals muren, plafonds, kasten edm zitten ertss?
Staat de tower vd desktop zelf vrij opgesteld of zit hij ergens weg in een kast?

Tower staat vrij, modem staat op de plek waar de kabel het huis in komt, voorzijde begane grond. PC staat op 1e verdieping, achterzijde.
Ik denk dus 1 plafond er tussen, en 1 lichte scheidingsmuur.

je kunt natuurlijk ook kabels trekken, maar das soms wel wat onhandig

Ik hoopte op een aanrader. Heb wat rondgekeken: deze heeft op Bol alleen maar goede recensies. Is er een nadeel?

er staat: ondersteunt: 2000/XP/Vista OS. Weet niet of je windows 7 hebt? Dan moet je het even na vragen. En er zijn ook hele kleine te koop, misschien is dat wat handiger?

Oh dan is dat al geen probleem, tenzij je een update overweegt natuurlijk :)
Zal het toch maar even vragen of die echt niet met 7/8 werkt. Als je ooit een nieuwe pc hebt is het altijd handig om te hebben als bijv. de ingebouwde kaart het niet goed doet!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan