WiFi op Samsung Ch@t 335

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeroenCarree

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2011
Berichten
23
Hallo HelpMij'ers,

Ik heb vandaag de Samsung Ch@t 335 aangeschaft en er zit WiFi op. Maar als ik naar netwerken zoek staat mijn netwerk er niet bij. Kunnen julli helpen ?

M.v.g. Jeroen
 
Hallo,

Kun je wel andere netwerken zien?
Bij Vodafone BB had ik hetzelfde probleem, maar toen ik het internetpakket erbij aansloot werkte het netwerk wel en kon ik ze ook zien.
Succes!
 
heb je een beveiligt netwerk want anders kan het zijn dat die de beveiliging niet herkend.
 
We zouden het ook fijn vinden als je erbij schrijft hoe je het hebt opgelost :) Mochten meerdere mensen last hebben van ditzelfde probleem dan kunnen ze jouw toepassing gebruiken.
Gr.
 
Ik heb ook een samsung ch@t 335 aangeschaft. welk wachtwoord moet ik invullen, die van mijn provider of een code van mijn router? Ik heb geen abonnement.
 
Als je wifi verbinding maakt, doe je dta meestel met je router.
Voer dus het passwod van je router in.
 
Bedankt, Ik weet echter het paswoord van mijn router niet meer, eenig idee hoe ik hier achter kan komen?
 
misschien staat het op de onderkant van je router???

(alle speedtouch routers in ieder geval wel)
 
Ik heb het gevonden, ik had het toch ergens genoteerd.Het werk als een speer, iedereen bedankt voor het meedenken, klasse
gr.Juan194
 
Als je wifi inschakelt op je eigen netwerk, moet je dan betalen aan de provider van je simkaart?
 
kortaf: nee.
Voor de extra zekerheid heb ik uitgezet dat ik internet vanaf mijn provider heb, dit kan bij de internet instellingen van je telefoon.
Mocht je router uitvallen, dan kost je dit ook geen beltegoed meer :p
 
wifi samsung 3350

Hallo,
ik heb ook een samsung s3350 ( 335 chat) en een ziggo nieuw wifi modem.
Op de tv kan ik wifi ontvangen en bijv. op facebook.
Mijn telefoon kan ook wifi vinden en verbinding maken, hij geeft dan aan ziggoxxxx en heeft verbinding ( bovenin display is een blauw icoontje zichtbaar.
Als ik nu bijv. naar facebook ga, inlog, zegt de telefoon verbinden........en dan de melding netwerkfout.
Als ik in het menu instellingen-> 10. netwerk -> 2. verbidingen kijk krijg ik de melding : het menu beheert verbidingsprofielen. Incorrecte configuratie verhindert online verbinding -> doorgaan ? : deze bevstig ik met JA -> krijg overzicht verbindingen : vodafone wap/mms en vodafone internet. Ziggo staat hier dus niet bij ! -> ga ik naar optie : nieuw : krijg ik een overzicht instellingen zoals naam instellen - drager etc.
Ik weet echter niet wat ik hier moet invullen en vraag mij tevens af of dat wanneer ik via de wifi van ziggo verbinding heb het nodig is om ziggo ook als netwerk in te stellen !
Kan iemand mij hierbij helpen ?
 
@pearlepiep
mischien is het handig als je zelf even een nieuw topic aanmaakt, dan word je vraag ook sneller beantwoord.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan