wifi probleem na update

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sufboerke

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 mei 2012
Hoi,

Ik heb het zelfde probleem alleen bij mij is het na Windows updaten gebeurd.
In veilig modus start wel verbinding. Systeem herstel werkt maar even.
Heb de nieuwste driver geïnstalleerd van Intel. Ook die instelling bij systeemconfiguratie op aut gezet.

Maar tot nu tot niet goed is erg vervelend en super lastig.

Googlend kom ik er echt niet uit.

Zorg allereerst dat hetzelfde probleem zich weer niet voortdoet na een volgende updateronde. Combineer [windowstoets+r] -> typ: control sysdm.cpl,,2 -> klik op "Instellingen voor stuurprogramma's op Windows Update'. Klik hier de optie: nooit stuurprogramma's downloaden wanneer ik een apparaat aansluit.

Verwijder nu je huidige stuurprogramma. Je kunt dit doen in Apparaatbeheer ([windowstoets+r] -> typ: control sysdm.cpl,,2) & klik op Hardware. Rechtsklik het stuurprogramma (met het geel uitroepteken(?)) & kies voor Installatie ongedaan maken. installeer het originele stuurprogramma van deze link. Herstart hierna je systeem.

@Surfboerke
Welkom op Helpmij ;)
Het is niet toegestaan mee te liften in anderman's topic dus heb ik je een eigen topic gegeven.
Je vraag kun je zelf nog aanpassen (Bericht aanpassen).
Succes verder op het forum.

Hoi dorado,

Ik heb gedaan wat je schreef.
Maar zonder resultaat.

Pc in veilig modus aangepast en hersteld, daarna de driver installatie ongedaan gemaakt nieuwe geïnstalleerd en dan werkt het.
Maar wanneer de pc opnieuw op start is het weer niet goed pfff

Ik ben nog veder aan het toppe gegaan en het werkt nu. Alleen het draadloze gedeelte. ik heb mijn netwerkkabel gedeeld uit gezet en daarna is het weer gaan werken.

Snap er helemaal niks van.

Als er nog iemand is die het wel weet hoor ik het graag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan