Wifi problemen met ipod touch

• Onderwerp starter Onderwerp starter gmot
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

gmot

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 jan 2008
Hallo, probeer verbinding te krijgen met livebox van orange.Na invoeren netwerksleutel is er verbinding. Echter via safari of youtube komt de mededeling "kan server niet vinden"; wie kan dit probleem voor mij (proberen) op te lossen?

Ik heb niet de oplossing, maar wel de ervaring dat het hier probleemloos werkt, Casema Internet + Linksys router + Ipod Touch in 1 keer probleemloos verbonden.

Met WEP encryptie en Mac filtering, dus het moet echt kunnen.

wifi problemen ipod

Ik heb niet de oplossing, maar wel de ervaring dat het hier probleemloos werkt, Casema Internet + Linksys router + Ipod Touch in 1 keer probleemloos verbonden.

Met WEP encryptie en Mac filtering, dus het moet echt kunnen.

Wat is Mac filtering?

problemen wifi met ipod touch

Wat is Mac filtering?

door uw antwoord gestimuleerd om de lifebox router te benaderen; via orange installatie lifebox instellingen, ipod wifi adres toegevoegd. op ipod lifebox verwijderen en opnieuw opstarten met wep sleutel en het werkt. bedankt

Graag gedaan en veel plezier met die TOP iPod Touch!!

geen netwerk

hallo iedereen,
Ik heb een ipod touch, en heb een probleem met de netwerkverbinding van ons modem in huis.
de wifi verbinding doet het nog wel, en ik kan ons draadloze netwerkverbinding in huis ook vinden, maar als ik er dan op klik komt er te staan: 'geen verbinding mogelijk met netwerk '.......''.
ik gebruik mij internet heel vaak, dus zou iemand mij alsjeblieft kunnen helpen?
alvast bedankt voor de moeite.

ipod wel verbinding geen internet

Sinds enkele maanden heb ik een ipod touch 8Gb.
Hiermee nooit problemen gehad met internet.
Sinds enkele dagen kan ik niet op internet. Ik heb wel verbinding met de router (belkin) maar een internet.
Beveiliging op basis van WEP en MAC adres.
Als ik dit uitschakel dan krijg de ipod IP toegewezen en kan ik internetten. Zodra ik de beveiling weer instel dan krijgt de ipod geen IP toegewezen.
Ik heb de ipod gereset, router gereset, maar niets helpt.
Verder heb ik twee laptops wireless binnen mijn netwerk en hier zijn helemaal geen problemen mee.

Wie kan mij verder helpen??
Alvast bedankt

hallo iedereen,
Ik heb een ipod touch, en heb een probleem met de netwerkverbinding van ons modem in huis.
de wifi verbinding doet het nog wel, en ik kan ons draadloze netwerkverbinding in huis ook vinden, maar als ik er dan op klik komt er te staan: 'geen verbinding mogelijk met netwerk '.......''.
ik gebruik mij internet heel vaak, dus zou iemand mij alsjeblieft kunnen helpen?
alvast bedankt voor de moeite.

Ik heb hier hetzelfde probleem, weet iemand een oplossing hier voor?

bij mij komt het probleem dat hij zegt dat ik een netwerk moet kiezen. Maar als ik kies gaat hij laden, maar stopt hij gewoon ineens. Ik kan ook niet het wachtwoord van het internet invoeren. Iemand een idee?

Ik heb uiteindelik de oplossing gevonden, je moet alleen even de router van het internet te resetten en dan kun je er weer op. Pas op, hij is dan niet beveiligd en heeft een andere naam.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan