Wifi problemen TL-WR1043ND

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even UPC vragen

Wat je kunt proberen is de laptop via een utp kabel aansluiten als je denkt dat het Wifi deel van de router defect zou zijn.

Anders ben ik toch bang dat het probleem bij UPC ligt.

Wat je nog kunt testen is of het wel goed gaat als je de PC direct op het modem aan sluit.
Wel dan even het modem van de stroom af om te resetten.
Hij ziet dan nl. andere hardware en dan moet hij even opnieuw verbinding maken.

Bedraad heb ik totaal geen problemen met internet. Volle snelheid en blijvende verbinding. Het probleem lijkt dus echt in de wifi te zitten.

Als je bedraad geen problemen hebt met de laptop, ook als je TV kijkt op je iPhone probeer dan eens zo'n USB wifi.
Je koopt ze tegenwoordig voor 10 euro, want het kan natuurlijk ook nog een probleem van je Wifi adapter van je laptop zijn.

Alleen houd ik dan sowieso het probleem op mijn iPhone. Daar valt de verbinding net zo goed weg. Net als op de iPad en PlayStation 3 :-(

Dat wist ik niet, sorry. Misschien niet goed gelezen.
Wil je dan een router van mij even lenen om te zien of het bij jou aan de TPlink ligt.
Heb zelf een maal een nieuwe gekregen i.v.m. problemen, maar die viel dacht ik compleet weg.
De huidige doet het probleemloos.

Dat is heel aardig! Ik pik wel even de router van m'n ouders ;-) Wel wel erg bedankt voor het aanbod!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan