damnsharp
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 6 jan 2012
- Berichten
- 1.394
Hoi,
Mijn wifi in huis is regelmatig traag of reageert bijna niet voor een tijd. Hoe zou ik dat het beste kunnen aanpakken om uit te zoeken waar dat aan ligt?
Internet aanbieder is Ziggo (snelheid 60/10 Mbit/s).
De internet router is een Technicolor TC7210 router.
De locatie van de router is in de meterkast.
Wifi getest in de gang (naast meterkast) en in de huiskamer (5 meter van de router verwijderd).
Als internet traag is of niet reageert, dan is dat op alle apparaten (laptop, tablet, telefoon).
Als ik de router uit/aan zet is het probleem opgelost. Is dat de oplossing om die bijvoorbeeld elke dag met een timer uit/aan te zetten?
Bedankt voor de tips!
Mijn wifi in huis is regelmatig traag of reageert bijna niet voor een tijd. Hoe zou ik dat het beste kunnen aanpakken om uit te zoeken waar dat aan ligt?
Internet aanbieder is Ziggo (snelheid 60/10 Mbit/s).
De internet router is een Technicolor TC7210 router.
De locatie van de router is in de meterkast.
Wifi getest in de gang (naast meterkast) en in de huiskamer (5 meter van de router verwijderd).
Als internet traag is of niet reageert, dan is dat op alle apparaten (laptop, tablet, telefoon).
Als ik de router uit/aan zet is het probleem opgelost. Is dat de oplossing om die bijvoorbeeld elke dag met een timer uit/aan te zetten?
Bedankt voor de tips!
Laatst bewerkt: