Wifi-schakelaar werkt niet na xp installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

rgeerolf

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2008
Windows XP is zopas herinstalleerd op een Fujitsu-Siemens Amilo Pro V3505. Er zat jammergenoeg geen driver cd bij maar ondertussen heb ik ze allemaal handmatig geïnstalleerd. Nuja, bijna allemaal want hij geeft nog een uitroeptekentje bij apparaatbeheer.
'Modemapparaat op de bus voor High Definition Audio'. Ook werkt m'n draadloos internet nog niet, zou dat eventueel te maken hebben met dat 'modemapparaat..' ??
M'n wifi-schakelaartje reageert ook niet.

alvast bedankt :)

Je hebt je drivers voor je draadloosnetwerk adapter niet geinstalleerd

Ik heb de motorola modem driver van op de fujitsu site ook geïnstalleerd, en het uitroeptekentje is weg maar mijn wifi-schakelaartje werkt wel nog steeds niet. Dus beschik ik ook nog niet over de mogelijkheid om draadloos internet te gebruiken

Ik zou trouwens de volgende drivers downloaden en installeren:
Audio
Bleutooth
Chipset
Lan
Memory card reader
modem
Sata
Touchpad
Wlan
Device driver

Als je ze gedownload hebt even op een cd branden altijd makkelijk voor een volgende keer.

Ik zou trouwens de volgende drivers downloaden en installeren:
Audio
Bleutooth
Chipset
Lan
Memory card reader
modem
Sata
Touchpad
Wlan
Device driver

Als je ze gedownload hebt even op een cd branden altijd makkelijk voor een volgende keer.

Ik heb ze nu wel allemaal geïnstalleerd, ook de Wlan (behalve die andere download van Wlan waarbij de extensie .sys is, want ik weet niet wat ik daar moet meedoen)

Niet installeren eerst kijken of alles nu werkt.

Ik snap nu nog steeds niet goed waarom er 3 verschillende downloads staan bij WLAN

Ik heb 4 apparte knoppen op deze laptop ; een wifi-schakelaar, browerserknop, e-mailknop, en een powerknop

het is nu natuurlijk juist de wifi-schakelaar die niet werkt :s

Ik heb ook eens zitten stoeien met zo'n !@#$%^&*() fujitsu siemens.
Heb maar uit pure elende een pcmcia kaart gekocht.
Werkt nogthans 100 % beter als die van !@#$%^&*() futjisu siemens.

Ik heb ook eens zitten stoeien met zo'n !@#$%^&*() fujitsu siemens.
Heb maar uit pure elende een pcmcia kaart gekocht.
Werkt nogthans 100 % beter als die van !@#$%^&*() futjisu siemens.

Wanneer je het serienummer - evt. te achterhalen met Belarc : http://www.belarc.com/free_download.html - invult op de support site van FujitsuSiemens, krijg je een keurig overzicht van de beschikbare downloads voor jouw apparaat.

Oké, bedankt, ik zal dat nu eens proberen met Belarc

INstalleer eens Powermanager ( ook tussen de downloads vsn de Amilo te vinden..) en je zult je verbazen dat je WiFi knop ineens weer gaat werken:thumb:

succes,
Chris

powermanager

Beste

waar kan ik die powermanager vinden, ik vind die niet terug tussen de downloads.

mvg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan