WiFi Software

Status
Niet open voor verdere reacties.

bassie9

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2010
Hallo,
Ik heb een Medion WiFi USB Nano Adapter voor draadloos internet. Nou wou ik die eens proberen op mijn Windows 98SE computer. Ik weet het, het is onmogelijk maar ik wil het toch proberen:p. Nou pakt ie de drivers, maar niet de manager voor het verbinden en alles. Dus dat heb ik nog nodig. Weten jullie zo'n WiFi manager? Eentje waarin ik kan verbinden met een netwerk en zo? Alvast bedankt! Trouwens, dat programmaatje mag ook compitabel zijn met Windows 95 of ME. Deze systemen maken namelijk allemaal gebruik van dezelfde kernel.

Ik heb wat gevonden: Klikkie! Wat denken jullie hier van? Morgen ga ik aan de slag met de computer dus dit kan ik alvast in de lijst zetten. Sommige zijn voor Windows 2k maar dat werkt ook. Deze OS gebruikt dezelfde kernel.

Lijst:
Linkpro

Laatst bewerkt:
in windows 98 die kan nog geen eens lam die heeft een modem nodig en die zijn niet draad loos maar een je kan draad loos in windows 7 of vista wel doen

Onzin; Windows 98 kan prima werken via een LAN.
Draadloze technologie is het inderdaad niet op berekend, en daar heb je alternatieve programma's voor nodig. Welke wel en niet werken, is een beetje afhankelijk van geluk en wijsheid van de gebruiker.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan