wifi te zwak

• Onderwerp starter Onderwerp starter kalm
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

kalm

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2004
Beste helpmijers, mijn wifi werkt binnen in huis heel goed, maar als ik mijn computer meeneem naar de schuur dan heb ik een te zwakke wifi. Wat kan ik doen om deze te versterken? Alvast bedankt, met vriendelijke groet KLM :rolleyes:

Goedenavond kalm ..

Kijk even dichtstbijzijnde winkel voor een WiFi repeater ...

Kijk beetje info hier bijv. -->> KLIK

Laatst bewerkt:
Wifi repeater is niet aan te bevelen, aangezien je een flink snelheidsverlies hebt (ongeveer de helft). Je kan beter een 2e router plaatsen als bridge.

Hoi gast0505

Dat geef ik je gelijk wel maar dacht ik als je goedkoper beetje sterkere signaal wil enz..

In dit geval er is nog wat iets beter ( zeggen ze ! ) dan een router, noemen ze die wel repeater maar weet ik niet of dat klopt en het is ook geen router ( maar wel beter dan router ! ) .. vreemd klinkt maar kijk FF

Zoiets ? ==>> KLIK

Laatst bewerkt:
ok bedankt

ik ga uitzoeken wat de beste oplossing is, hier kom ik op terug, met vriendelijke groet KALM

Wifi super sterk

Beste Helpers, het is gelukt. Ik heb een wifi versterker (dlan 500 wifi) aangeschaft en :d dat heeft er voor gezorgd dat ik nu overal wifi heb.
Vriendelijk bedankt voor jullie tipssss:thumb:

Waarom zou je alles draadloos willen hebben? Ik adviseer indien het mogelijk is bedraad internet of powerline adapters. Draadloos is leuk maar verwacht niet dat het zo stabiel werkt als 10 jaar geleden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan