leonvdberg
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 16 feb 2012
hallo,
pas geleden werd mij gevraagd of ik een probleem op kon lossen, namelijk:
Een vakantie complex met meerdere huisjes heeft tot nu toe draadloos internet met 1 wachtwoord.
alleen word er regelmatig gevraagd of ze gebruik kunnen maken van het internet.
nu kan je daar geld voor vragen zodat je nog een paar centen er bij kunt verdienen, alleen hebben we één wachtwoord.
hoe kunnen wij zorgen dat er een systeem komt zodat we internet kunnen 'verhuren'?
kan dat door middel van meerdere wachtwoorden, waarvan elk wachtwoord 1 keer in gebruik kan zijn, zodat je niet het probleem krijgt dat als je aan één persoon het internet verhuurt het hele complex er gebruik van kan maken.
wat is jullie ervaring hiermee en hoe hebben jullie dit opgelost ?
gr leon
pas geleden werd mij gevraagd of ik een probleem op kon lossen, namelijk:
Een vakantie complex met meerdere huisjes heeft tot nu toe draadloos internet met 1 wachtwoord.
alleen word er regelmatig gevraagd of ze gebruik kunnen maken van het internet.
nu kan je daar geld voor vragen zodat je nog een paar centen er bij kunt verdienen, alleen hebben we één wachtwoord.
hoe kunnen wij zorgen dat er een systeem komt zodat we internet kunnen 'verhuren'?
kan dat door middel van meerdere wachtwoorden, waarvan elk wachtwoord 1 keer in gebruik kan zijn, zodat je niet het probleem krijgt dat als je aan één persoon het internet verhuurt het hele complex er gebruik van kan maken.
wat is jullie ervaring hiermee en hoe hebben jullie dit opgelost ?
gr leon