wifi verbinding valt steeds weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rony68

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2014
ik heb gisteren een gebruikte laptop in gebruik genomen, hij gaf wat problemen, maar het grootste probleem op dit moment is dat mijn wifi verbinding steeds weg valt. De pc heb ik aangesloten op mijn tv, en is voornamelijk bedoelt als een soort van media speler. Ik heb ook een andere pc, die ik voornamelijk voor werk gebruikt en die werk perfect, ook een oud hp laptop werkt prima. Echter valt bij de Asus k52n, steeds de verbinding weg. Ik heb kort geleden de harde schijf veranderd, en op nieuw window 7 geinstaleerd. Maar ik begrijp hier niks van.

misschien een gekke vraag, maar is nodig om de drivers te instaleren. Ik heb dat namelijk niet gedaan, en ik zou ook niet willen weten waar ik die kan vinden.

misschien een gekke vraag, maar is nodig om de drivers te instaleren. Ik heb dat namelijk niet gedaan, en ik zou ook niet willen weten waar ik die kan vinden.
Waarom stel je de vraag dan? :mad:

Eerst wat informatie verzamelen dan.

Open Kladblok. Klik op Start → Alle Programma's → Bureau-Accessoires → Kladblok.
Kopieer onderstaande code:
@echo off
if exist %UserProfile%\desktop\netsh.txt del /q %UserProfile%\desktop\netsh.txt
netsh wlan show all >> %UserProfile%\desktop\netsh.txt
start notepad %UserProfile%\desktop\netsh.txt

Ga naar Bestand - Opslaan als.
Bij "Opslaan in" kies je: Bureaublad.
Bij "Bestandsnaam" zet je:wlan.bat.
Bij "Opslaan als type" selecteer je: Alle bestanden (*.*).
Klik op de knop Opslaan. Rechtsklik wlan.batAls administrator uitvoeren
Post dit log

Download HWINFO & kies de 32- of 64bitsversie al naargelang je windowsversie is & installeer het programma.
(Hier kan vastgesteld worden of je OS 32 of 64bits is.)

Klik na installatie op Run, daarna Close → Save Report → Short Text Report.
Post deze resultaten in je volgende bericht.

Laatst bewerkt:
Ik kom er later even op terug, ik kan momenteel geen verbinding krijgen met de laptop. Even voor jullie informatie, ik heb windows 7 home premium geinstaleerd
(engelse versie) en het is een 64 bit versie.

Ik was altijd in de veronderstelling, en ik heb met andere laptops nooit wifi problemen gehad, dat er geen drivers voor wifi verbindingen moeten worden geinstaleerd, maar ik ben ik ben ook een leek wat dat aangaat. Overigens heb de computer ook opstart problemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan