Wifi verdwenen na update KB3116900

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rony_Balony

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2002
Windows 10 na de laatste update KB 3116900 `Cumulatieve update Windows 10 Version 1511 voor x64-systemen (KB3116900)`
Ik had automatisch updaten en opnieuw opstarten aan staan , en na het opstarten doet mijn wifi het niet meer.
Nadat ik deze update had verwijderd doet alles het weer gelukkig , nu krijg ik wel steeds de melding dat ik mijn laptop opnieuw moet opstarten omdat ik een nieuwe update heb , ik kan even niet vinden in mijn Home versie van Windows 10 hoe ik updates kan verbergen zodat ik de melding niet meer krijg

De foutmelding van het geen wifi hebben proberen op te lossen met probleemoplosser, maar deze gaf na het oplossen aan dat er geen netwerkprotocollen en de wireless service niet aanwezig waren op mijn laptop ... zie foto Problemen na updaten.jpg Na het oplossen met administrator bevoegdheden hou ik deze melding over Prblemen na updaten 2.jpg
dit heb ik dus niet als ik de voorlaatste update uitgevoerd heb `Update voor Windows 10 versie 1511 voor x64-systemen (KB3122947)`
Zelfs in regedit ( via internet gevonden ) de sleutels Winsock en Windsock2 verwijderd maar dit was ook niet de oplossing.
Heel vervelend allemaal ik krijg mijn wifi dus niet aan de praat met de nieuwe update en ik heb bij mijn weten een hoop gedaan .. Helaas

Dus graag de optie om updates te kunnen verbergen zodat ik de meldingen niet meer krijg om deze bewuste update te installeren ....

Dank voor je snellereactie manamana, programmaatje gedownload en inderdaad het gaat zoeken naar de update's zie foto UPdate.jpg maar hier staat de berucht KB 3116900 niet bij helaas ...

Hij staat er nog tussen en niet verborgen ik heb de update op uitstel staan , maar als ik mijn laptop tussentijds uitschakel/inschakel gaat hij deze waarschijnlijk installeren met alle gevolgen van dien pfff UpdateKBs.jpg, wel heel vreemd dat hij eerst zegt dat hij is geïnstalleerd en dan nog wel op actie wacht erboven .. terwijl het dezelfde updates zijn .....

Laatst bewerkt:
Ja dat is inderdaad wel vreemd. Heb je nu wel verbinding en ben je van vreemde meldingen af.??

Laatst bewerkt:
Yep heb verbinding.. anders zou ik niet kunnen reageren :-) en die meldingen krijg ik alleen als de updates zijn gedaan ... Maar ik ga nu de laptop uit zetten en weer aan ik ga kijken wat er gebeurd . je hoort nog van me ......

Schiet mij maar lek ....... Geluktupdate.jpg Hij doet het weer heb meteen weer verbinding na de update.... geen vervelende dingen meer ..
Dank voor je antwoorden manamana ik heb er geen verklaring voor .....

Helaas na een paar minuten .. geen internet meer .. zelfde meldingen als in mijn eerste bericht ....nu kon ik het wel oplossen door via het wifi teken rechtermuisknop netwerkcentrum te openen en het probleem op te lossen als administrator zie foto Nogsteedsniet.jpg . Later weer het probleem het wifi teken werd vervangen door het Lan teken ( monitortje) om vervolgens het wifi teken te weergeven met een foutmelding . Wederom probleem oplosser gedaan en gelukkig weer internet via wifi.....
Nu maar ff kijken hoe lang het weer goed gaat ......

Laatst bewerkt:
Ik zie opgelost staan. Dus moet goed komen. En ik schiet je niet lek. :P. Graag gedaan. Groet manamana. ;)

Helaas Het is nog niet opgelost de foutmelding blijft staan , elke keer als ik de laptop opstart moet ik de probleemoplosser opstarten om weer internet te krijgen .....

Welke provider heb je. Windows 10. Probeer eerst dit. Reboot de router eens. Uitschakelen, ongeveer 30 seconden wachten en weer inschakelen.

Zou ik kunnen doen , maar de laptop van mijn vrouw blijft het wel doen ook zij heeft windows 10 , ik heb al de nieuwste drivers .
Ik heb momenteel een stabiel proces ik ga zo eerst weer even mijn laptop opnieuw opstarten.. je hoort nog van mij

Nu al sinds gistermiddag/avond na opstarten laptop geen problemen meer gehad , laten we hopen dat het vanzelf is opgelost .
Ik laat de vraag nog even open staan een paar dagen ...

Oke ben eens benieuwd. Afwachten dus. Laat maar eens weten over een tijdje.

Helaas nog steeds problemen , zit nu ook op het forum van microsoft met dit probleem maar hun weten ook 1 2 3 niet een oplossing.
Eerste Kerstdag was het helemaal raak totaal geen wifi en zelfs bekabeld geen internet . moest een systeem herstel doen naar een week eerder en er was 1 programma die eraf gehaald zou worden die was van logitech voor een universele afstands bediening .

Na de herstel weer internet bekabeld en wifi ...... programma weer geinstalleerd en tot nu toe geen problemen . Wel een ander hardnekkig probleem van Microsoft. NET Framework : When JIT debugging is enabled, any unhandled exception will be sent to the JIT debugger registered on the computer rather than be handled by this dialog box. Maar dat is een ander probleem ( ik bedenk mij nu dat dit met elkaar te maken zou kunnen hebben ??? )

Het forum weet het ook nog even niet. Het is een moeilijke bevalling zal ik maar zeggen. :D Ik denk dat dit het geval is.

Het komt hier op neer. Dat 'JIT' staat voor 'Just-In-Time' en het wordt in verband gebracht met het compileren en het – dat is bij jou kennelijk het geval. Vermoedelijk heb je gemakshalve aangenomen dat je enkele voor het .NET Framework essentiële onderdelen toch hebt weggegooid. De oplossing is dan het opnieuw netjes maken van het .NET Framework en dat kunt je doen door naar het Downloadcentrum van Microsoft (= 'download.microsoft.com') toe te gaan, alwaar je de meest recente versie van deze software ophaalt en installeert. En dan niet vergeten om op de knop 'Verwante downloads' te klikken als je die ziet, want wie weet staan er nog andere dingen voor je klaar. Kijk ook bij je eigen updates. Start steeds de computer opnieuw op. Wat een gedoe he. :rolleyes:

Helaas na diverse downloads van diverse versies >Net.Frameworks steeds de melding dat ik al een recente versie heb en de installatie wordt gestopt... :
See the end of this message for details on invoking
just-in-time (JIT) debugging instead of this dialog box.

************** Exception Text **************
System.Runtime.InteropServices.COMException (0x8004010F): De bewerking is mislukt. Kan een object niet vinden.
at Microsoft.Office.Interop.Outlook.NameSpaceClass.GetDefaultFolder(OlDefaultFolders FolderType)
at TeamViewerMeetingAddIn.AddIn.DoStartup()
at System.Windows.Forms.Timer.OnTick(EventArgs e)
at System.Windows.Forms.Timer.TimerNativeWindow.WndProc(Message& m)
at System.Windows.Forms.NativeWindow.Callback(IntPtr hWnd, Int32 msg, IntPtr wparam, IntPtr lparam)

************** Loaded Assemblies **************
mscorlib
Assembly Version: 4.0.0.0
Win32 Version: 4.6.1063.1 built by: NETFXREL3STAGE
CodeBase: file:///C:/Windows/Microsoft.NET/Framework64/v4.0.30319/mscorlib.dll
----------------------------------------
ManagedAggregator
Assembly Version: 1.0.0.0
Win32 Version: 1.0.0.0
CodeBase: file:///D:/Programma's/outlook/ManagedAggregator.DLL
TeamViewerMeetingAddIn
Assembly Version: 10.0.47484.0
Win32 Version: 10.0.47484.0
CodeBase: file:///D:/Programma's/outlook/TeamViewerMeetingAddIn.DLL
System.Windows.Forms
Win32 Version: 4.6.1038.0 built by: NETFXREL2
CodeBase: file:///C:/WINDOWS/Microsoft.Net/assembly/GAC_MSIL/System.Windows.Forms/v4.0_4.0.0.0__b77a5c561934e089/System.Windows.Forms.dll
System
CodeBase: file:///C:/WINDOWS/Microsoft.Net/assembly/GAC_MSIL/System/v4.0_4.0.0.0__b77a5c561934e089/System.dll
System.Drawing
CodeBase: file:///C:/WINDOWS/Microsoft.Net/assembly/GAC_MSIL/System.Drawing/v4.0_4.0.0.0__b03f5f7f11d50a3a/System.Drawing.dll
Microsoft.Office.Interop.Outlook
Assembly Version: 15.0.0.0
Win32 Version: 15.0.4569.1506
CodeBase: file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/Microsoft.Office.Interop.Outlook/15.0.0.0__71e9bce111e9429c/Microsoft.Office.Interop.Outlook.dll
embly/GAC_MSIL/office/15.0.0.0__71e9bce111e9429c/office.dll
System.Core
CodeBase: file:///C:/WINDOWS/Microsoft.Net/assembly/GAC_MSIL/System.Core/v4.0_4.0.0.0__b77a5c561934e089/System.Core.dll
WindowsBase
Win32 Version: 4.6.1063.1 built by: NETFXREL3STAGE
CodeBase: file:///C:/WINDOWS/Microsoft.Net/assembly/GAC_MSIL/WindowsBase/v4.0_4.0.0.0__31bf3856ad364e35/WindowsBase.dll

************** JIT Debugging **************
To enable just-in-time (JIT) debugging, the .config file for this
application or computer (machine.config) must have the
jitDebugging value set in the system.windows.forms section.
The application must also be compiled with debugging
enabled.

For example:

<configuration>
<system.windows.forms jitDebugging="true" />
</configuration>

When JIT debugging is enabled, any unhandled exception
will be sent to the JIT debugger registered on the computer
rather than be handled by this dialog box.

Pffff

Nou weet ik niet alles over dit uit te lezen. Ik zie echter deze fout 0x8004010F. Steeds kom je weer terug op dat eerder gebeuren. Dat er iets mis is met het een en ander. Lees hier verder.

Misschien beter een nieuwe systeemherstel (of had je dit probleem gelijk toen je windows 10 installeerde) te doen of een nieuwe installatie of terug naar windows 7 als dat nog kan.

Maar kijk eerst hier maar eens het heeft iets met outlook te maken. Dat staat ook in je fout rapport.
Microsoft.Office.Interop.Outlook
Assembly Version: 15.0.0.0
Win32 Version: 15.0.4569.1506

http://answers.microsoft.com/nl-nl/...8004010f/0528f4dc-7dbc-4d46-ac15-7eefba276a3d

Inderdaad PFFFFF

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan