Wifi versterker

Status
Niet open voor verdere reacties.

jormen

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2009
Hallo,

Ik heb als router de sweex lw050v2. Op de 2e verdieping is mijn internet niet heel stabiel. Ik wil daarom een versterker plaatsen.
Iemand een idee welke daarmee compatibel is en ik ben opzoek naar een goeie maar niet al te dure. Een idee?
Zelf had ik de Netgear WN3100RP-100PES PassThru opgezocht, is dit wat?

Groet.

Ik denk persoonlijk dat je beter een goede router kan kopen. Een signaal wat slecht is valt lastig te versterken. Wat er niet is is er niet hè.......

Ik denk persoonlijk dat je beter een goede router kan kopen. Een signaal wat slecht is valt lastig te versterken. Wat er niet is is er niet hè.......

Het signaal beneden is heel goed, alleen boven wordt het wat minder stabiel. Is dan een versterker een oplossing? En zo ja welke:)

Met een goede router zal het algehele signaal beter zijn dus ook boven. Heb zelf een Sitecom X6 en pak mijn signaal op de hoek van de straat nog op.
Wil je toch een repeater/versterker dan is de Netgear een prima keuze hoor. Gebruik zelf altijd Netgear of Sitecom.....

Met een goede router zal het algehele signaal beter zijn dus ook boven. Heb zelf een Sitecom X6 en pak mijn signaal op de hoek van de straat nog op.
Wil je toch een repeater/versterker dan is de Netgear een prima keuze hoor. Gebruik zelf altijd Netgear of Sitecom.....

Router is weer stukkie duurder, dus dacht dan een versterker. Weet je ook of die Netgear WN3100RP-100PES op de router kan die ik heb?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan