WIFI werkt deels niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Heb netwerk met Sitecom wireless Gigabit Router 300N X3. Laptop doet het. Mijn iphone doet het. De ipads van kinderen deden het maar nu niet meer. En de laptop van een logerende vriend doet het ook niet. Nu heb ik net een ipad3 en die doet het ook niet. Het wachtwoord staat nog steeds onveranderd in de software van de Router. Het netwerk wordt ook gewoon herkend alleen het ww niet. Nu heb je een wps knop op de router zitten: 2 seconden wps mode, 10 sec =reset, 15 sec drukken = Factory default. Is me niet duidelijk wat hiermee moet, gezien het feit dat er niets gebeurt. Wie weet raad.??

WPS is wireless protected setup.
Je kunt dus als volslagen leek een beveiligde draadloze internet verbinding opzetten.
Maar zowel de router als het draadloze apparaat moet WPS ondersteunen.
Druk eerst de WPS knop op de router (2 sec) in en daarna de WPS knop op het te verbinden apparaat.
En dit moet je dus voor ieder apparaat herhalen.

maar waar zit die kop dan op het aan te sluiten apparaat?? Dat is in combi met een sitecom dongle. Maar het gaat hier om wifi apparatuur

Een sitecom dongle is ook wifi apparatuur.
Maar alles moet WPS ondersteunen,kan ook een software "knop"zijn.

De wifi hoort natuurlijk gewoon getraceerd te worden ww invullen en klaar is kees. Maar ik heb ontdekt hoe het op te lossen. Want voorheen werd alles gewoon getraceerd. In de modemsoftware 192.168 etc staat wps via wps button start to progress en dan moet je binnen 2 min de knop indrukken. Dat moet ik dus kennelijk uitschakelen, of gewoon handhaven want dan lukt het. Hoe komt het trouwens dat ik geen cursor zie tijdens het typen????

Waarom je geen cursor ziet weet ik niet.
De meeste routers gebruiken linux als besturings software,dus misschien dat het daar in zit.

Maar als je geen WPS gebruikt kun je het beter uitschakelen.

Ha ict ,geen kijk op hardware.
Ts bedoelde typen in modem software.
En een beetje meegaan met de tijd,
Die software is voor windows XP.

Ik zie de cursor alleen niet in de helpmij windows, alleen aan het eind van een woord .Als ik even terug moet voor een correctie dan zie ik niets. Overigens uiteraard een terzijde opmerking naast de originele vraagstelling. Wel zeer hinderlijk en het hoort niet. Of hebbem jullie er geen last van ?

Oh,bedoelde je dat.
Dat probleempje heb ik ook.
Mijn vermoeden is dat het aan internet explorer 9 ligt,en hier en daar een script foutje in deze website.
Zou je een andere browser gebruiken,kan het best opgelost zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan