wifi werkt niet op Ipod touch 4

Status
Niet open voor verdere reacties.

Timvw

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2012
Hoi,

Ik heb een Ipod touch alleen ik heb het probleem dat hij raar doet met connecties.
Als hij connect staat er 3 streepjes maar bij apps als safari, twitter etc. werkt het niet.
Thuis werkt het wel gewoon. Ook bij de mac of zo werkt het niet.
Ik heb niks met de instellingen gedaan dus daar zou het niet aan kunnen liggen, toch?

Ik hoop snel hulp te krijgen!

alvast bedankt,
Tim

Als hij connect staat er 3 streepjes maar bij apps als safari, twitter etc. werkt het niet.
Thuis werkt het wel gewoon. Ook bij de mac of zo werkt het niet.

Welk draadloos netwerk is dat waar je niet succesvol kunt verbinden? Als dat die van school is (bijv.) of die van een onbekende, dan kan het zijn dat er extra beveiliging is ingevoerd (bijv. gebruik van een smart-card etc.)

Tijs.

op de ipod touch vierde generatie kan het zijn dat als die te lang gedraaid heeft je hem een keer helemaal uit zetten en weer aan:thumb:

Hoi,

Opnieuw opstarten werkte niet jammer genoeg.
Wat betreft de beveiliging lijkt me ook niet dat dat het is. Ik ben nu op vakantie dus ik weet niet wat voor beveiliging hier zit maar ik heb hier nog nergens goede wifi gehad. En er zitten er hier heel veel netwerken. Ook bij de mac heb ik het niet en ik denk dat die het we zo heeft gemaakt dat je er met ipod op kan.

Toch bedankt voor jullie hulp en ik hoor het wel als jullie nog ideeen hebben.

Hoi,

Ik heb nu dat hij echt af en toe wel doet en af en toe niet terwijl ik niks heb veranderd in de tussentijd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan