Wii black screen of death

Status
Niet open voor verdere reacties.

martimen2

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2013
Hallo mensen,

Sinds enige tijd geeft mijn Wii een black screen of death aan. Wanneer ik mijn Wii (niet omgebouwd) aanzet geeft hij alleen nog maar een zwart scherm (op 4 verschillende tv's geprobeerd). Ik heb meerdere kabels gebruikt om te kijken of hij ergens wel aangeeft of dat het probleem is, maar helaas nog niks heeft geholpen.
Wanneer ik hem aanzet kan ik hem ook niet resetten en reageert hij niet meer op mijn controllers omdat deze niet kunnen connecten, ondanks het syncen via het rode knopje. Op het moment doet helemaal niks het meer.

Kan iemand mij hiermee helpen?

MVG

Laatst bewerkt door een moderator:
Aha okee, Ik heb gewoon een Witte wii, s/n gok ik dat het voor serienummer staat of iets dergelijks? ATM kan ik daar niet naar kijken maar later deze avond wel. maar als je dat nog even wil uitleggen zou ik dat fijn vinden.

Het installeer van een nieuwe Bluetooth Module is dit lastig?

mvg

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo

" een Witte wii" --> is dus een v/d eerste ... en maakt defekte bluetooth module nog meer plausibel.

"Het instaleren van een nieuwe Bluetooth Module is dit lastig?"

Indien je de nodige ervaring hierin bezit .... nee.

Mits je moet vragen wat het defekt kan zijn , ga ik er van uit dat je hierin dus njet ervaring hebt.

Kijk eventueel eens op you tube o.i.d. waar men een wii demonteerd.

Bekijk meerdere filmpjes !!!!

De bluetooth module zit achter het frontpaneel achter de power on en reset drukknop.(op het motherboard geklikt)

Een tri - wing schroevedraaier is vereist om de console te openen.

Persoonlijk lukt het mij om deze module te vervangen met enkel frontpaneel te demonteren.

Let op .... je hebt soms slechts 1 mm of nog minder speling op deze manier.

Anders dien je veel te demonteren.

Peter

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan