wii controller valt uit zodra het spel laad

Status
Niet open voor verdere reacties.

AntonieVonk

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 nov 2011
Hallo,

Mijn wii controller valt uit zodra het spel laad

Ik zet mijn wii aan en dan moet ik eerst de controller al synce met de rode knopjes anders doet hij het niet, hij vind hem dan heel snel en in het wii menu werkt hij ook naar behoren.
Ik kies dan een kanaal enzodra ikop beginnen klik en het beeld even zwart word om te laden Weg verbinding en gaat de controller uit.

Kan dit aan de sensor balk liggen of is het wat anders het gebeurt met alle 2 de controllers.

Wie o wie kan mij helpen.:confused:

hmm meschien is je bleuhtooth ding stuk ofzo? dat je op het begin je controlers steeds moet sync met die rode knop hoort niet maar dat heb ik ook, wat ik niet heb is dat de controler dan uit valt als hij heel even zwart is.

Dank je x blaster is er misschien een manier om de sensor balk te testen???:cool:

zo ver ik weet niet o.O weet je niet een vriend ofzo die ook een wii heeft dat je zijn sensorbalk even gebruikt? als het dan wel werkt licht het ana je sensor balk anders aan de wii

Hallo

Het meest voorkomende defekt bij de wii is een defekte bluetooth module.

Het zwart worden v/h scherm is nog een indikatie dat de bluetooth module defekt kan zijn.

Duur zijn deze niet +/- 6 € en hier te koop :

http://www.benl.ebay.be/itm/Wii-Blu...G_Replacement_Parts_Tools&hash=item35b62ad9d6

Indien je geen 2 linkerhanden hebt , is deze eenvoudig zelf te vervangen.

Of ... laten uitvoeren door iemand die dit reeds eerder heeft gedaan.

Mits een beetje ervaring is deze module in 10 min. te vervangen.

Peter

bedankt heb net een bluethoot module besteld ik hoop dat het werkt!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan