wii gaat niet meer aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

martijn1976

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 dec 2011
Hallo iedereen,

de kids hebben zojuist Super mario Bros gespeeld totdat ineens een foutmelding optrad De melding gaf aan dat ik de CD uit de Wii moest verwijderen en de Wii moest uitschakelen en vervolgens de Wii handleiding moest lezen. Nu had ik geen Wii handleiding bij de hand dus ik besloot de Wii opnieuw op te starten. Het probleem was echter dat ik de Wii niet uitkreeg m.b.v. de Power knop of de Reset knop, dus ik besloot de stekker eruit te trekken. Nu, ik heb de stekker opnieuw in het stopcontact gestoken, maar de Wii gaat niet meer aan (hoe lang ik ook op de Power knop druk)! Er brandt zelfs geen rood lampje meer op de Power knop, waardoor het nu net lijkt alsof de Wii geen stroom meer ontvangt. Dit lijkt mij echter onmogelijk, aangezien ik de stekker in dezelfde stekkerdoos heb gedaan. het gaat om een software matig omgebouwde wii en een vers geband spelletje.

Help!!!!!

Gaf de melding misschien ook nog iets van een errorcode oid?
Of alleen maar "dat je je cd moest verwijderen"

Deze toevallig? :
error002.jpg

Laatst bewerkt:
19hunter91,

klopt deze melding gaf hij! nu na een aantal uren functioneert hij weer. Misschien iets met over verhitting te maken?

Welkom op Helpmij.nl.:)

Zou even gaan zoeken op "Wii error 002" er is genoeg over te vinden. Echter het gaat om een gemodde Wii, dus zijn het sites die hier niet op Helpmij.nl gelinkt mogen worden. Wat ik zo even snel gelezen heb, moet je nieuwere software erop zetten. Er wordt ook gesproken over een fix002. Ik heb zelf geen Wii, dus ga alleen af op wat ik op het internet tegen kwam.

Zoiets had ik ook gelezen crash.

Maar martijn, 1 tip:
Niet je Wii updaten via nintendo update. Aangezien je een gemodde Wii hebt, zal updaten via Nintendo je systeem bricken ( aka kapot maken)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan