wii games crashen

Status
Niet open voor verdere reacties.

itsjustme

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2012
Berichten
152
Ik heb mijn wii gesoftmod (of hoe dat ook heet) en de meeste games die ik download sluiten meteen weer af als ik ze open op de wii. Ik doe het via USB loader GX. Aangezien de games bij een kennis wel werken denk ik dat ik iets fout doe. Ik heb hiervoor 2 uur aan Youtube filmpjes gekeken maar denk niet dat ik iets heb overgeslagen, ik heb een PAL wii en het zijn ook PAL games.
 
Ik weet niet zeker of dit op dit forum besproken mag worden... Staan de games op een externe schijf? Brand je de games? als je de games brand gebruik je dan verbatim op de langzaamste snelheid? brand je met imageburn of met een ander brandprogramma?
allemaal vragen die me te binnen schieten als ik jou topic lees, je geeft heel weinig info.. google eens op wii games branden..
 
Dat ik met USB loader GX open is volgens mij de info die je nodig hebt. Ik zet de games via WBFS manager op de USB stick en ik heb ook al gezocht op google hoe ik dit kan fixen. Ik weet niet van wanneer deze wii is dus de kans is klein dat branden gaat werken. Er zijn maar een paar games die werken bij mij en dat zijn er maar 3 helaas...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan