WII internet kanaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wolfcry

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2008
Hallo,
ik heb een vraag betreft het WII internet kanaal,
ik heb toen de wii net uit was het internet kanaal gratis kunnen downloaden, maar een vriend van mij die moet heir nu 500 wii points voor betalen.
wij hebben mijn wii internet channel op een SD kaart gezet, die hebben wij in zijn wii gedaan, maar we kunnen eht internet kanaal niet starten, weet iemand wel hoe dat meot? kan die gene hier dan plaatsen hoe dat moet?
met vriendelijke groet
Wolfcry

Hallo,
ik heb een vraag betreft het WII internet kanaal,
ik heb toen de wii net uit was het internet kanaal gratis kunnen downloaden, maar een vriend van mij die moet heir nu 500 wii points voor betalen.
wij hebben mijn wii internet channel op een SD kaart gezet, die hebben wij in zijn wii gedaan, maar we kunnen eht internet kanaal niet starten, weet iemand wel hoe dat meot? kan die gene hier dan plaatsen hoe dat moet?
met vriendelijke groet
Wolfcry

Dat kan helaas niet omdat het kanaal nu betaald is.

wessel

eerst moet je de sd card in je pc stoppen kan dat niet dan moet je de sd kaart in een foto camera stoppen en wii internet kanaal naar doemaarniet@hotmail.com sturen als je dat hebt gedaan vertel ik het:thumb: groeten wessel

Laatst bewerkt door een moderator:
Laatste reactie was in april dus niet actueel meer. En daarbij helpen we via de site en niet via mail.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan