wii naar pc

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deen
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deen

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2010
kan ik een wii aansluiten op een PC? mn pc heeft een hdmi aansluiten zou het daarmee kunnen?

Als de WII dat ook heeft dan wel ja... Maar ik heb zelf geen wii dus ik kan het niet "ff" controleren. Maar ik denk het wel want als je hem op een televisie aansluit zal je toch ook een kabeltje nodig hebben;)

je PC heeft een HDMI uitgang vrees ik. daar kun je geen Wii op aansluiten.

Ik denk dat die Hdmi om aan te sluiten op tv is of op een scherm die zit denk ik op je moederbord of op je videokaart.

Maar het is natuurlijk wel mogelijk. Je kan ene tv kaart halen dan kan je via 3 kabeltjes het aan sluiten of s video.

Maar las hij hdmi heeft dan kan je ook iets kopen van €150 euro en dan kan je hem ook aansluiten.

De beeldkwaliteit van optie 1 is niet echt goed.

de hdmi aansluiting van de pc ziet er precies hetzelfde uit als die van een HD tv. de wii zelf heeft geen hdmi aansluiting als standaard, maar bestaat daar geen ander kabeltje voor?

Een HDMI kabel heeft ook aan bijde kanten de zelfde aansluiting
hdmi1m.jpg

ooh dusdat... maar er moet toch wel iets zijn voor die wii om hem met hdmi aan te sluiten? de ps3 en xbox hebben het volgens mij ook

Ja daar betaal je 150 euro voor. Dan kan je ook opnemen en het mij part op youtube zetten weet zelf even niet hoe dat ding nou precies heet.

150 euro zo veel!:eek:
maar er is geen enkele andere manier??

ja tv kaart een goedkope manier is alleen geen hdmi goedkope tv kaart is denk ik 30-40 euro

moet je wel een goede kiezen dan werkt het die tv kaart heeft dan geen hdmi maar iets anders moet ik even kijken. Ik heb het ook gehad op tv is wel fijner. niet om de groote

je zoekt een video interface om je games op te nemen?

weet iemand dan zo een TV kaart (usb), die het gaan doen, ik weet namelijk niet of elke kaart wel de juiste aansluiting heeft

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan