wii ombouwen en games spelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

madebykoen

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2011
goeiedag,

ik heb een vraag als ik mijn wii ombouw en ik back up een game, ik haal hier na de game eruit, (dan kan ik deze game nog steeds spelen aangezien ik er een backup heb van genomen) maar als ik deze game dan zou spelen zonder cd kan ik dan nog online spelen? bv: mw3, black ops, ...

Groeten Koen

Via een Hardeschijf wel. Er moet altijd een disk of een USB achter.

Verder is het mogelijk om games van COD, vanaf Black ops (dus ook MW3) een iOS te installeren, zoals 250 om deze te laten werken.

Vragen? Vraag me raak :) Heb veel ervaring met de Wii.

we gaan een harde schijf van 1TB kopen om daar dan black ops en mw3 op te zetten (back up) maar stel ik speel die games kwijt of die is kapot. kan ik dat dan nog online spelen? via back up? en zonder cd??

Laatst bewerkt door een moderator:
Waarom ombouwen als het gartis kan

WAAROM OMBOUWEN ALS HET GARTIS KAN
je kan makkelijk het homebrew channel instaleren en daarna usb loader
gebruik voor hombrew chanel de redbom brief het is legaal
daarna instaleer je usb loader en kan je spelletjes afspelen van een usb zonder ombouw en precies het zelfde wat je krijgt en er kan niks kapot

gr pascalboy

ps heb ik ook gedaan werkt perfect en legaal als je bakups gebruikt

ik heb ook ervaring met hombrew en usbloader en met de wii vraag mij ook maar raak

Laatst bewerkt:
ja dat weet ik maar als je die backups dan speelt kun je dan ook online spelen???

Laatst bewerkt door een moderator:
cd

volgens my wel want hij speelt het af alsof er gewoon een normale cd in zit:)
het is echt aantebevelen om zel dus het hombrew en usb loader te instalerren
als je niet weet hoe kan ik dan wel helpen en een terrabite schijf werkt supper hebben wij ook kan echt veel op zeg wel meer dan wel ongeveer 500 ofzo hangt van geheugen spel af maar ja 100 is al veel.

gr pascalboy

Uitleg, wat moet je kopen?

-Koop een HDD van rond de 600 GB. NOOIT HOGER! Want WBFS kan maar tot 500 Spellen.

-Gebruik het channel Wiiflow. Deze kan via een WAD worden geinstalleerd, via WAD manger. die je regstreeks vanuit homebrew kan draaien.

-Gebruik Letterbomb. Zoals hierboven is aangegeven. (is veilig)

-Gebruik iOS 250 of 255. (Snelste, draaien MW3 en Black Ops)

:) Vragen, vraag me raak :D

ik heb een hdd van 1tb maar wist niet dat er maar 500 opkonden weer wat geleerd maar dat wiiflow ken ik niet ik gebruik usb loader
mag wel hoger want je hebt ook spellen van 5 gb en dan heb je er 500 dat is meer dan 1 tb hoor?? :)

Laatst bewerkt:
Ik vind USB loader helemaal niet fijn! Deze draaid niet WBFS. En je kunt geen Cheats.

Als je Wiiflow hebt, kun je cheats, WBFS en iOS kiezen.

WBFS formatatie maakt van een 5 GB spel zo 800 MB. Dus hij maakt het spel kleiner. En de game werkt nog steeds goed. Helaas is er een Max van 500 games, dit kan natuurlijk omhoog als je er weer eens voor betaald.

:D

Je kunt WiiFlow downloaden met een WAD. Deze wad installeer je met Wad Manager (homebrew app)
Met Spellen op HDD zetten help ik je graag via Teamvieuwer :) Download maar eerst wat games.

Ik kan je helpen via Teamvieuwer.

Je kunt me altijd mailen, of skype. ;)

oke ik alleen wbfs met usbloader en geen cheats maar werkt makkelijk

Ps DRAAIT WEL WBFS!!! EN IK HEB GRATIS WBFS

Laatst bewerkt:
hallo,

Een kleine toevoeging.
WBFS manager haalt de lege ruimte uit een iso file waardoor de spellen kleiner uitvallen na overplaatsen op de externe harde schijf.
Wanneer je een backup heb gemaakt van een origineel spel is het wel degelijk mogelijk om online te spelen.
Voor sommige spellen is daar een aanpassing van nodig. (veranderen van de IOS).
Wil je daar meer over weten google is je grootste vriend op dat moment.
Wiiflow draait gewoon met WBFS Geformateerde schijfen.

MTH

http://please.hackmii.com/

Krijg deze link niet meer werkend, wat doe ik fout

Krijg deze link niet meer werkend, wat doe ik fout

Dit is al vrij verouderd. Ik kan u eventueel ondersteunen met het ombouwen van Uw Wii-Console. Als u hier intresse in heeft, Hoop ik graag van u te horen

Natuurlijk kostenloos.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan