Wii ombouwen

Status
Niet open voor verdere reacties.

TopVersnelling

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2008
Hey, ik heb net een nieuwe Wii, en ik schrik erg van de prijzen van games. Ik wil hem nu graag softwarematig ombouwen. Zelf dacht ik aan: *knip*. Weet iemand een betere? In iedergeval gratis, en het liefst games op spelen van over de hele wereld.

En hoe zit het met internet op de Wii? Hoe moet dat met online spelen? Kan ik draadloos verbinding maken? Of moet het met kabels?

Laatst bewerkt door een moderator:
wii ombouwen service *knip*

of deze uitleg *knip*

Je kan het gewonn zeer simpel zelf doen.
De bannerbomb manier heb je geen spel nodig ofzo alleen een sd kaartje die je voor 7 euro kan kopen. Op de andere manier twilight exploit heb je het spel zelda and the twilight princess nodig die kost nog steds 50 euro. En bij de nieuwste wii's werkt deze methode niet meer.

Als je deze tutorial volgt kom je er wel uit ;)

*knip*

Als je dit heb gedaan is het natuurlijk tijd voor de back up loader!

*knip*

Ik weet niks over jou wii dus het kan zijn dat het niet werk op je wii bij mij werkte het allemaal perfect nu laden mijn wii back ups zelf in de disc channel!

Hey,,

Ik wil beginnen met te zeggen, dat dit volgens mij niet mag (vragen over ombouwen), en zal dit ook melden. Wel zal ik je proberen te helpen.

*knip*

Kijk eens op die site, misschien dat je er wat aan hebt. Het is simpel, en ik heb het zelf ook gebruikt.

MVG,
Laurens

Even een reminder voor iedereen: zoals je in de huisregels kunt vinden is het prima om over dit soort dingen te praten, maar niet om er links bij te geven. Heb ze er daarom maar even uitgeknipt :)

ik heb via *knip* mijn wii snel en gemakkelijk omgebouwd.je krijgt direct de benodigde (goed werkende!!)software en de handleiding is duidelijk.half uurtje werk en ik kon aan de gang met onze wii:) s6 all. groetjes rene

Welkom op Helpmij.nl.:)

Topics van 2009 zijn lang niet actueel meer en mogen met rust gelaten worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan