Wii ombouwen

Status
Niet open voor verdere reacties.

xiffix

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2010
Hallo,

Ik heb net een wii gekocht van een vriend.
Is het mogelijk op mijn wii om te bouwen? Zo ja wat zijn de gevaren daarvan?
Is software matig of hardware matig de beste manier?

Dank,
Xiffix

Het is mogelijk en het gevaar is dat je de wii kunt bricken en dat de garantie (als die er nog op zit) komt te vervallen.

Het hoe, wat en waar zal je alleen zelf moeten opzoeken.

Maar waarom niet simpelweg deze vraag intikken op google?! Al je vragen worden daar binnen 3 seconden beantwoord.

Wij hebben ook een wii om laten bouwen. bij sommige cd's geeft hij nu error's of hij gooit de cd's er weer uit. Ook met orginele spellen hebben wij last van fouten

of het nu door de ombouw komt of dat er gewoon iets stuk is vanbinnen weet ik niet, we hebben het nog niet laten repareren bij die mensen waar we het hebben omgebouwd

Als ik hem wil ombouwen dan wil ik het software matig doen.

Ik wil graag weten hoe groot de kans is dat hij brickt?
Kan je de games gewoon branden op een dvdtje?

Waarom ik het niet gewoon intik bij google is omdat ik niet weet of dat te vertrouwen is. Die sites proberen ook hun product te verkopen.
Dank voor de reacites.

Xiffix

Brick kans is niet zo groot en is altijd makkelijk te herstellen!

Welke firmware heb je??

Hoe kan je je wii herstellen na brick?
Geen idee welke firmware ik heb, Waar kank dan vinden?

firmware: 4.2E

ik heb al iets gedaan maar ik weet niet of het is gelukt, hoe weet ik dat zeker?

Xiffix

Ik heb veel verschillende dingen gedaan alleen weet k niet wat ik nog wel kan doen en wat niet.
Dus ik wil helemaal opnieuw beginnen, alleen is mijn vraag hoe ik dat doe zonder kans te hebben dat ik mijn wii brick.
het liefst heb ik ook niet dat mijn saves weg gaan maar die kan ik ook back-uppen.
Thanks xiffix

fijn, bedankt voor je reactie!

is er iemand die mij wel kan helpen?

Xiffix

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan