wii spel lezen in windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

ibiza

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 apr 2002
Berichten
3.416
goed beginnen bij begin

mijn neefje speelt zijn gedownde spellen via een softmod
nu heb ik al een paar keer een spel gedownload (sims) iedere keer een iso
en gebrand met imgburn op 2x,dvd zijn verbatin
rare is dat ik ze niet kan openen met windows gewoon om te verkennen,zelf niet met ultra iso
nu wat gegoogeld ik zou een dvd-rom lg gdr 8164 b moeten hebben om ze in te kunnen lezen

wat zou ik nog kunnen proberen om werkend te krijgen ,ik had gedacht proberen via een emulator
heb download getest met wiu1.1 en dat zou de goede iso zijn zijn grote en pal

nog iemand een idee
 
iso's moet je gewoon kunnen openen met winrar!!
dat deed ik ook met mijn windows vista iso
 
Laatst bewerkt:
Iso's van een WII game zijn te testen met Dolphin, dit is een wii emulator. De iso van een WII spel kan alleen gelezen worden door de WII of een LG drive (niet alle)
 
heb op ebay een lg 8164 b gevonden ben benieuwd
dan kan ik ze uittesten met dolphin
mogen traag gaan is gewoon om te testen of ze werken :D
 
Ik hoop dat het werkt, maar waar wil je het voor gebruiken?
 
hij wil zijn spellen die hij aangekocht allemaal op een hd zetten zodat hij rapper kan wisselen
zijn gedowlode spellen staan er al op en dat werkt schijnt
 
WiU 1.1

WiU 1.1 is een tool, die gebruikt kan worden om spellen te controleren en patchen, alvorens je ze met WBFS Manager op de hdd zet of je ze brand.
Hiermee voorkom je frustratie over een weggefikte DVD of een spel wat niet van de harde schijf wil starten.
Klik hier link om het programma te downloaden.

Hoe gebruik je WiU 1.1:

Voordat je het spel gaat branden is het verstanding om eerst te controleren of er op de ISO file geen update zit.
Start het programma en laad de ISO file in.

Als "Filesize" in het groen staat is de ISO goed.
Is dit rood dan is de ISO onbruikbaar.

Als "Region ID" op PAL staat, dan hoef je niks te doen.
Geeft "Region ID" NTSC of iets anders aan, kijk dan links in Region Patch en druk op PAL/EUROPE.

Als "Update" in het groen staat, bevat het spel geen update voor de Wii.
Staat het in het rood, kijk dan rechts bij Brick Blocker en druk op Patch Update.

Op het einde open je de ISO opnieuw om te controleren of nu alles goed is.
 
WiU 1.1

WiU 1.1 is een tool, die gebruikt kan worden om spellen te controleren en patchen, alvorens je ze met WBFS Manager op de hdd zet of je ze brand.
Hiermee voorkom je frustratie over een weggefikte DVD of een spel wat niet van de harde schijf wil starten.
Klik hier link om het programma te downloaden.

Hoe gebruik je WiU 1.1:

Voordat je het spel gaat branden is het verstanding om eerst te controleren of er op de ISO file geen update zit.

Start het programma en laad de ISO file in.

Als "Filesize" in het groen staat is de ISO goed.
Is dit rood dan is de ISO onbruikbaar.

dit is niet altijd zo want er zijn spellen die groter zijn dan de gebruikelijke 4,7gig en die wel werken op de wii ook al staat hij bij wiu 1.1 in het rood
update eruit halen en op usb loader zetten en testen op de wii want soms moet je nog enkele aanpassingen doen in de usb loader om het spel werkend te krijgen (bij mij cfg 70-222)
met vriendelijke groeten
johnnykaty

Als "Region ID" op PAL staat, dan hoef je niks te doen.
Geeft "Region ID" NTSC of iets anders aan, kijk dan links in Region Patch en druk op PAL/EUROPE.

als je via usb loader speelt dan hoef je niet te veranderen van ntsc naar pal want de loader neemt terug de originele id van het spel aan

als je spellen speelt met gebrande dvd schijven dan heeft het wel nut om naar pal over te schakelen
johnnykaty

Als "Update" in het groen staat, bevat het spel geen update voor de Wii.
Staat het in het rood, kijk dan rechts bij Brick Blocker en druk op Patch Update.

Op het einde open je de ISO opnieuw om te controleren of nu alles goed is.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan