Wii VS PS2

Status
Niet open voor verdere reacties.

mo_dsl_ps2

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2007
Ik heb een ps2 maar ik denk dat ik die ga verkopen en de wii kopen..
wat denken jullie ervan? :D

De Wii vind ik de games nog wat duur van, maar de Wii is wel leuk omdat je dan echt moet bewegen.
Maar voor de Wii heb je (bijna) geen schietspellen en racespellen, dus...

De Wii vind ik de games nog wat duur van, maar de Wii is wel leuk omdat je dan echt moet bewegen.

Ja je hebt wel gelijk. ik wil hem ook kopen omdat ik echt kn bewegen enzo.. maar Wii Sports heeft al meerdere spellen en ik koop ook niet zo vaak games..

Op Wii Sports raak je snel uitgekeken..

Mischien toch een PS3!?

denk je? nja ik wil echt liever de Wii want dan leef je met het spel mee :p mja tegen de tijd dat ik hem koop komen er wel spellen hoop ik :D ;)

Ojah nog een ding, :D) misschien schrijf je met 2 SS'en

Laatst bewerkt:
hou je PS2, en ga sparen voor de Wii. Als ninty-fan vind ik de Wii helemaal top, maar er zijn bijna alleen nog maar bejaarden-en-noob games op. tegen de tijd dat je klaar met met sparen, zijn er vast wel wat goeie shooters en andere coole stuff;)

nu maar hopen dat ze niet met de zoveelste donkey kong trommel game komen op te proppen, consoles zijn om te gamen en niet voor muziek.

alleen ik kan eigenlijk echt helemaal niet wachten op de Wii :D je hebt gelijk over die games maar er zijn toch wel leuke games; zoals Need For Speed Carbon ofso en die Excite Truck, Spiderman 3 The Movie

Laatst bewerkt:

Goede games die nieuw zijn, blijven altijd rond 60 euro kosten. Die gaan echt niet dalen.
Xbox 360 en PS3 games kosten 65 euro, dus Wii is nog het goedkoopst.

wiimote

Ik wist eigenlijk niet dat de wiimote op 2 AA-baterijeen werkte :eek: dat vind ik wel een beetje dom. Ze hadden er gewoon een oplader ofso bij moeten doen.

''Ook aan de achterkant zit een klein klepje waar twee AA-batterijen ingaan, want Nintendo's ontwerpers vonden een accu met lader te omslachtig en kozen voor deze optie. De accu is ook niet gepland voor latere versies'' (bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Wii-afstandsbediening)

Worden die batterijen meegeleverd? Zoja, zijn die dan oplaadbaar? :confused:

ja, nee.. :D

Laatst bewerkt:
Ik wist eigenlijk niet dat de wiimote op 2 AA-baterijeen werkte :eek: dat vind ik wel een beetje dom. Ze hadden er gewoon een oplader ofso bij moeten doen.

''Ook aan de achterkant zit een klein klepje waar twee AA-batterijen ingaan, want Nintendo's ontwerpers vonden een accu met lader te omslachtig en kozen voor deze optie. De accu is ook niet gepland voor latere versies'' (bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Wii-afstandsbediening)

Worden die batterijen meegeleverd? Zoja, zijn die dan oplaadbaar? :confused:

ja, nee.. :D

Gisteren heb ik mijn wii bij media-markt gekocht.
batterij is meegeleverd ... maar op de vraag :
zijn ze oplaadbaar ?
Het antwoord is nee -_-

volgens mij heeft joytech een setje waar er 2 accu's en een oplaadstation bij zitten, voor 24 euro. in ieder geval bij dixons ;)

wii is mooier maar ps2 kan je altijd spelen en wii niet want als je moe bent heb je geen zin om tebewegen

wii is mooier maar ps2 kan je altijd spelen en wii niet want als je moe bent heb je geen zin om tebewegen

wat jij zegt is echt belachelijk... Er zijn genoeg spelletjes die je ook vanuit je luie zetel kan spelen.

Ikzelf heb ook een wii and I LOVE IT. (Ik heb ook een ps2 en daar speel ik soms ook nog op omdat er meer spelletjes zijn en nu ook een stuk goedkoper) Het leuke aan de wii vind ik dat er de spelletjes zijn waarbij je moet bewegen. Maar er zijn ook spelletjes waarbij je maar een paar handbewegingen (of zelfs geen!!!) moet gebruiken. Nintendo zorgt wel voor echte topgames moet ik zeggen. Ik weet niet welke voorkeur je hebt qua spelletjes maar:

voor adventure heb je:
Zelda Twilight Princess
Metroid Prime Hunter
Prince Of Persia

voor race games heb je:
Need For Speed Undercover
Mario Kart

voor sport games heb je:
wii sports
Pes 2008/2009 (vind ik echt GEWELDIG)

Nintendo games:
Mario Party
Super Smash Bros Brawl
Mario & Sonic op de olympische spelen

Andere toppers:
Call Of Duty
Alone in the dark

En zo kan ik nog lang doorgaan...

de vetgedrukte spellen heb ikzelf en vind ik echt SUPER

hoop dat je een beetje meer weet en tog kiest voor een wii (al zou ik je ps2 niet wegdoen!!!)

Ik heb ook een wii.
Had er persoonlijk meer van verwacht.
raak snel op spellen uit gekeken(behalve fifa 09) heb hem ongeveer een half jaar.
speel er niet zo vaak op in het begin meer dan 10 uur per week maar nu net 1-3 uur.

Ik zou persoonlijk een ps3 kopen :confused:
maar als je voor de gezelligheid enzo gaat een wii :)

Ik heb ook een wii.
Had er persoonlijk meer van verwacht.
raak snel op spellen uit gekeken(behalve fifa 09) heb hem ongeveer een half jaar.
speel er niet zo vaak op in het begin meer dan 10 uur per week maar nu net 1-3 uur.

Ik zou persoonlijk een ps3 kopen :confused:
maar als je voor de gezelligheid enzo gaat een wii :)

een ps3 kost wel een stuk meer... Maar inderdaad de beelden zijn heel mooi.

Heeft niet met deze discussie te maken maar heb je al gemerkt dat fifa 09 gewoon een kopie is van pes 2008??? Besturing is zo goed als dezelfde

uhm nee.
pes 2008 vind ik zeer saai.
En fifa 09 is zeker geen kopie van pes 2008 mischien de besturing.
gebruik zelf voor fifa 09 op de wii een gamecube controller gaat beter dan met wii remote:confused:

een ps3 kost wel een stuk meer... Maar inderdaad de beelden zijn heel mooi.

Note to the PS Lovers.
Sony heeft een daling van de prijs aangekondigd.

Als je van gezelschaps spellen houd kan je ook een PS3 hebben. GH3, RB2 & GHW FTW!!!
Maar ja een Wii is goed leuke game's enzo. Als ik zelf zou mogen kiezen zou ik de PS2 houden en er een Wii naast kopen omdat je voor de PS2 toch geen ruk meer terug krijgt.

xbox 360

waarom?
-goedkoper dan de wii en de ps3
-meer spellen dan de wii en de ps3 (halo 3 ,gears of war, fable 2, banjo kazooie,b&s resident evil 5 ,buly
-controller die lekker in de hand zitten :P
-handig aan te sluiten
-veeeeeel mooiere graphics dan de wii tussen de ps3 blijft het een strijd
-donwload contenten zijn goedkoper (cod waw map pack 1 ps3 16euro xbox 9euro:D)

nadelen...
-geen blue ray speler
-xbox live kost geld en voor de ps3 niet

mgv slak3zak

@slak3zak,

graag de volgende keer even naar de datum kijken. Deze topic is van 2007 dus niet actueel meer.

Ik sluit deze nu.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan