mo_dsl_ps2
Gebruiker
- Lid geworden
- 22 apr 2007
Ik heb een ps2 maar ik denk dat ik die ga verkopen en de wii kopen..
wat denken jullie ervan?
wat denken jullie ervan?

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De Wii vind ik de games nog wat duur van, maar de Wii is wel leuk omdat je dan echt moet bewegen.
Maar voor de Wii heb je (bijna) geen schietspellen en racespellen, dus...
Op Wii Sports raak je snel uitgekeken..
Mischien toch een PS3!?
De Wii vind ik de games nog wat duur van, maar de Wii is wel leuk omdat je dan echt moet bewegen.
Maar voor de Wii heb je (bijna) geen schietspellen en racespellen, dus...
Ik wist eigenlijk niet dat de wiimote op 2 AA-baterijeen werktedat vind ik wel een beetje dom. Ze hadden er gewoon een oplader ofso bij moeten doen.
''Ook aan de achterkant zit een klein klepje waar twee AA-batterijen ingaan, want Nintendo's ontwerpers vonden een accu met lader te omslachtig en kozen voor deze optie. De accu is ook niet gepland voor latere versies'' (bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Wii-afstandsbediening)
Worden die batterijen meegeleverd? Zoja, zijn die dan oplaadbaar?
ja, nee..![]()
wii is mooier maar ps2 kan je altijd spelen en wii niet want als je moe bent heb je geen zin om tebewegen
Ik heb ook een wii.
Had er persoonlijk meer van verwacht.
raak snel op spellen uit gekeken(behalve fifa 09) heb hem ongeveer een half jaar.
speel er niet zo vaak op in het begin meer dan 10 uur per week maar nu net 1-3 uur.
Ik zou persoonlijk een ps3 kopen
maar als je voor de gezelligheid enzo gaat een wii![]()
een ps3 kost wel een stuk meer... Maar inderdaad de beelden zijn heel mooi.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.